Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Detta skulle jag vilja få bort. Kör med två skärmar och när jag vill se key editorn med flera parts så vill jag inte att keyeditorn ska visa en annan takt än den jag håller på med.

Fattar ni? Så funkar det att få bort, väldigt irriterande.

Annons
Postat

Har du någon bild eller nåt för jag hajar inte...

Postat

Har du någon bild eller nåt för jag hajar inte...

Hm, ok. Svårt att förklara med en bild. Jag försöker med ord igen.

När jag dubbelklickar på en "part" så att "key editor"(för det heter väl så?) öppnas så ser jag alltid början av den "parten" i "key editor".

Jag skulle vilja se där taktstrecket är istället.

Postat

Hmm, jag kommer kanske lite sent med mitt svar, men tror jag förstår vad du menar... Försök att gå till Preferences ---- Editing (eller något liknande, jag kör tyvärr Cubase på spanska) och markera "Link Editors". Det kan nog funka...

mvh

/Jesús

• 1 månad senare...
Postat

Hmm, jag kommer kanske lite sent med mitt svar, men tror jag förstår vad du menar... Försök att gå till Preferences ---- Editing (eller något liknande, jag kör tyvärr Cubase på spanska) och markera "Link Editors". Det kan nog funka...

mvh

/Jesús

Oj, nu såg jag detta. Ska kolla om jag hittar något. Skulle vara sjukt skönt om det finns, irriterar mig hela tiden på det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.