robolse Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Jag kanske ska ta och presentera mig hĂ€r đ Jag Ă€r en glad musikant med gitarr som huvudinstrument och som har varit fascinerad av inspelning bra lĂ€nge, har spelat in saker med varierande ambitionsnivĂ„ i en 10-15 Ă„r nĂ„nting nu. Ăr en hyfsat nybliven husĂ€gare sĂ„ nu har det kommit ett bra tillfĂ€lle till att fixa sig sin egen lilla studio đ Ăr hĂ„rdrockare sedan lĂ€nge, troligtvis alltid varit. Mitt första blandband (frĂ„n 87-88, nĂ€r jag var 6-7 Ă„r, inspelat frĂ„n gamla goda Tracks i P3...) innehöll bĂ„de Alice Coopers Poison och Guns n Roses Paradise City som jag minns att jag gillade đ Att bandet innehöll bĂ„de Martikas Toy Soldier och UB40 Red Red Wine Ă€r en annan femma đ Annars var det i samband med Metallicas Sad But True i TVn nĂ€r jag var 10 Ă„r som min hĂ„rdrockande - och gitarrspelande - karriĂ€r började. Spelar idag bas i ett band och gitarr i ett par andra konstellationer och ser fram emot att fĂ„ ihop en trevlig studio pĂ„ hemmaplan dĂ€r man kan elda pĂ„ kreativiteten!
BluesBoy Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 VĂ€lkommen! Ett extra plus för avataren. đ
CHAE Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 VĂ€lkommen till forumet, robolse! đ Hoppas att du ska trivas hĂ€r VĂ€nligen, CHAE
Jetblack Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 VĂ€lkommen hit! đ (Fast du vet vĂ€l att din rubrik betyder "God idag allihop!"?) đ
robolse Postat 1 februari 2012 TrĂ„dstartare Postat 1 februari 2012 Tackar allihop! VĂ€lkommen hit! đ (Fast du vet vĂ€l att din rubrik betyder "God idag allihop!"?) đ Ja, pĂ„ ett ungefĂ€r visste jag det, men hĂ€lsningen har ju en sĂ„ trevlig klang sĂ„ jag tyckte att det fick gĂ„ Ă€ndĂ„ đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.