Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kanske ska ta och presentera mig här 🙂

Jag är en glad musikant med gitarr som huvudinstrument och som har varit fascinerad av inspelning bra länge, har spelat in saker med varierande ambitionsnivå i en 10-15 år nånting nu. Är en hyfsat nybliven husägare så nu har det kommit ett bra tillfälle till att fixa sig sin egen lilla studio 🙂

Är hårdrockare sedan länge, troligtvis alltid varit. Mitt första blandband (från 87-88, när jag var 6-7 år, inspelat från gamla goda Tracks i P3...) innehöll både Alice Coopers Poison och Guns n Roses Paradise City som jag minns att jag gillade 🙂 Att bandet innehöll både Martikas Toy Soldier och UB40 Red Red Wine är en annan femma 😄 Annars var det i samband med Metallicas Sad But True i TVn när jag var 10 år som min hårdrockande - och gitarrspelande - karriär började.

Spelar idag bas i ett band och gitarr i ett par andra konstellationer och ser fram emot att få ihop en trevlig studio på hemmaplan där man kan elda på kreativiteten!

Annons
Postat

Välkommen till forumet, robolse! 🙂

Hoppas att du ska trivas här

Vänligen,

CHAE

Postat

Tackar allihop!

Välkommen hit! 🙂

(Fast du vet väl att din rubrik betyder "God idag allihop!"?) 😉

Ja, på ett ungefär visste jag det, men hälsningen har ju en så trevlig klang så jag tyckte att det fick gå ändå 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.