Sauron (oregistrerad) Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 😛 Är tillbaka efter ett tags frånvaro. Tänkte ni ville lyssna till min underbara komposition Your browser does not support the HTML5 audio tag
herwhisper Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Ja det va ju inte dåligt att träffa alla toner fel med sången 😆
nurfen Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 HAHAHA! Jag älskar självdistans 😉 Kungligt bra låt!!
Tophe Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 (redigerat) Fantastiskt att du orkade spela in 5 minuter av skiten. Det blev helt surrealistiskt efer en stund. Jag är fast. Redigerat 24 februari 2005 av Tophe
aspucko Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Är musiken från nån Karaoke(stavning?)-DVD? Om inte, hur är den rena gitarren i början gjord?
FuJiSuN Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Ja intressant att försöka göra chillout rockpsykadeliska med nypa dylan av knocking on heavens door..fast mot slutet blev det mer knocking on hells door. Sången e grym mannen! Fast skulle inte skada o investera lite tid och pengar i sånglektioner. 🙂
Arete Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Fan va skönt :-) Har inte tänkt på att om man verkligen gör allting fel så tar allt ut varandra och gör det rätt ;-)
Sauron (oregistrerad) Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Är musiken från nån Karaoke(stavning?)-DVD?Om inte, hur är den rena gitarren i början gjord? Nej, ingen nedrans karaoke. Jag har remixat en ganska hyfsad midifil i Reason. Den rena gitarren i början är gjord i en NN-19 med (tror jag, för jag är på jobbet) en refill som heter Insane guitar eller nåt åt det hållet. Även gitarrsolot är samma refill men distad med Scream-4. Och förresten, tack för att ni gillar låten och min röst.. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.