Jump to content
Annons

Knockin on heavens door

Recommended Posts

Sauron (oregistrerad)
Postat
😛 Är tillbaka efter ett tags frånvaro. Tänkte ni ville lyssna till min underbara komposition
:rolleyes:
Annons
Postat (redigerat)

Fantastiskt att du orkade spela in 5 minuter av skiten.

Det blev helt surrealistiskt efer en stund.

Jag är fast.

Redigerat av Tophe
Postat

Ja intressant att försöka göra chillout rockpsykadeliska med nypa dylan av knocking on heavens door..fast mot slutet blev det mer knocking on hells door.

Sången e grym mannen! Fast skulle inte skada o investera lite tid och pengar i sånglektioner. 🙂

Postat

Fan va skönt :-)

Har inte tänkt på att om man verkligen gör allting fel så tar allt ut varandra och gör det rätt ;-)

Sauron (oregistrerad)
Postat
Är musiken från nån Karaoke(stavning?)-DVD?

Om inte, hur är den rena gitarren i början gjord?

Nej, ingen nedrans karaoke. Jag har remixat en ganska hyfsad midifil i Reason. Den rena gitarren i början är gjord i en NN-19 med (tror jag, för jag är på jobbet) en refill som heter Insane guitar eller nåt åt det hållet. Även gitarrsolot är samma refill men distad med Scream-4.

Och förresten, tack för att ni gillar låten och min röst.. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.