nailen (oregistrerad) Postat 26 januari 2012 Postat 26 januari 2012 Hej. Jimmy heter jag. Jag har varit medlem här förut men tog en paus från musiken. Nu är jag tillbaka och mina låtar finns på www.jimmynordstrand.se jag lägger även upp nya alster här. Jag skriver svensk POP
CHAE Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 Välkommen (tillbaka)! Kul med lite svensk lyrik ju 🙂 Vänligen, CHAE
Erik dP Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 Hejsan. Snygg sida. (Jag lyssnade inte dock då jag är på jobbet och inte vill ladda ner mp3:or på jobbdatorn. Jag brukar använda mig av youtube istället.)
nailen (oregistrerad) Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Hejsan. Snygg sida. (Jag lyssnade inte dock då jag är på jobbet och inte vill ladda ner mp3:or på jobbdatorn. Jag brukar använda mig av youtube istället.) Tja. Tack. Du behöver inte ladda ner. Klicka bara på låttiteln så streamas låten.. Mvh Jimmy
nailen (oregistrerad) Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Välkommen (tillbaka)! Kul med lite svensk lyrik ju 🙂 Vänligen, CHAE Ja. svenska är kul tycker jag. Det är dock lite klurigt med svensk POP men blir lätt jämförd med Lundell och Gessle. Vilket iof kan vara bra kritik men man vill ju gärna vara lite egen också Mvh Jimmy
jim Postat 7 februari 2012 Postat 7 februari 2012 Hej Igen Jag har nu alias "jim" hittade passwordet så jag kör på det nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.