Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är inne på att köpa en Pod XT i USA o undrar om det är ngn som har koll på det här med elen?

Hur får man lättast apparaten att funka i Sverige?

Och är det ngn som vet om garantin kan funka här hemma också? :rolleyes:

Annons
Postat (redigerat)

Behöver man inte hursomhelst ha en sån där adapter till den? (Vet att vanliga PODen har en sån iallafall.) Isåfall är det bara att kolla vilken ström den vill ha och köpa en ny adapter med rätt specifikationer på t.ex. Clas Ohlson.

Redigerat av android
Postat

Ny line6 nätadapter kostar 295 spänn har jag för mig...

Postat

Ska du importera den från USA?

I sånt fall blir det ungefär samma pris om möjligt lite billigare i USA med det försvårar ju garantifrågan eftersom du då måste skicka burken till återförsäljaren istället för att gå till butiken och få det fixat av dom.

Kostar ju bara 3995:- ny här hemma 😉

har en likadan själv och är grymt nöjd! 😉

Postat (redigerat)

Aha, är det så att man inte får en nätadapter till från början?

Tänkte köpa en i USA och ta med hem o de kostar bara 2050:- där, men det är ju det där med garantin då...

Vad menar du Wonderboy, är det olika ljud i Podsen från USA och Podsen från Europa?

Redigerat av CEB
Postat

Hej CEB! Nej, jag försökte bara göra mig lustig! Jag har själv en POD XT som jag köpt i Sverige men ljuden är nog likadana över hela världen, fabriksljuden alltså! Dock är det när Du verkligen börjar programmera egna ljud som det blir riktigt bra!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.