Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

*skriker i högan sky av olycka* :rolleyes:🥰

Postat

Å andra sidan är IDOL ljusår bättre än alla andra jävla skitdockusåpor som går på kvällarna. :rolleyes: Så jag tar hellre bort dom i programutbudet!!

Säga vad man vill om IDOL men det fanns ju en del som kunde sjunga faktiskt.....

Postat

jag tycker ju idol var bra.. Man fick se det vettiga d.v.s sången och tävlingsmomentet. Och slapp se deras toa vanor och gräl.. mycket bra jämfört med allt annat som kallar sig dokusåpa.

Postat

Det var i alla fall bra att höra. Lär finnas många kvar som behöver plockas ner på jorden.

Postat
Vaddå, det är bara frågan om bra televison..

Vem kommer inte ihåg underbare Eddie? ; jag heter faktiskt Eddie, jag har skrivit detta själv....

Haha så jädra klockren kille 🙂

Postat
Vaddå, det är bara frågan om bra televison..

Vem kommer inte ihåg underbare Eddie? ; jag heter faktiskt Eddie, jag har skrivit detta själv....

med papper o penna

Postat
släng tvn och läs en bok, det får man ut mer av än allt som går på tv tillsammans!

Då har Du missat mycket! De senaste två avsnitten av Club Goa har slagit det mesta jag sett i dokusåpaväg och, faktiskt, i TV överhuvudtaget. Igår var det premiär för Nalles Show. Jugge hade fixat alla tidskoder, ljusrigg, PA och pyroteknik. Farmen-Blondie skötte discoanläggningen. Nalle själv gjorde grand entré i nåt slags kaftan som han påstår kostar 150 000:-.

Jag säger bara en sak: Kommer det i repris i hlegen så måste Ni titta. Det var något av det mest lärorika och upplyftande som någonsin visats upp.

JamaicaMan (oregistrerad)
Postat
Kan glatt erkänna att jag tänker delta i årets audition!

The Mr...

Lycka till!

Postat
Nalle själv gjorde grand entré i nåt slags kaftan som han påstår kostar 150 000:-.

Jag har också reagerat lite på priserna på hans kläder han använder där nere...och tror han menar deras valuta, så det blir långt ifrån 150.000 SEK....! Ingen jävla aning om vad det blir, men några tusenlappar eller så kanske....

Postat
Då har Du missat mycket! De senaste två avsnitten av Club Goa har slagit det mesta jag sett i dokusåpaväg och, faktiskt, i TV överhuvudtaget. Igår var det premiär för Nalles Show. Jugge hade fixat alla tidskoder, ljusrigg, PA och pyroteknik. Farmen-Blondie skötte discoanläggningen. Nalle själv gjorde grand entré i nåt slags kaftan som han påstår kostar 150 000:-.

Jag säger bara en sak: Kommer det i repris i hlegen så måste Ni titta. Det var något av det mest lärorika och upplyftande som någonsin visats upp.

Jag kan skriva under på att Nalles premiär av sin show som kostat åtskilliga tusen kronor av produktionsbolagets pengar nog kan nomineras till årets kulturella höjdpunkt.

🙂🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.