jagheterjens Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 har precis köpt ny dator, HP 8X 3,4 ghz 10gb ram. win 7. Pro Tools 10, digi 003 Waves gold boundle, waves ssl, digidesign soundreplacer. alla licenser finns på min iLOK. men, så fort jag startar c4 så hänger sig pro tools och datorn måste startas om. jag får även felmeddelanden i mellanåt när jag startar andra waves pluggar så som: access violation occured, unable to read location. 0xC98161DE 0xBF80001C 0x414DA1AE 0x5F26A053 Även soundreplacer strular, triggar fel, ibland hittar den ingen audio alls. köpte den på ebay och har ilok såklart. någon som har en ide vad som kan ha hänt? tacksam för svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crillemannen Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Du kan testa att byta till engelskt tangentbord. Söker du lite så kan du hitta inställningarna. Sen borde du gå å kolla på DUC angående vissa improvements du ka ngöra på din dator. Funkade för muig när jag hade köpt en ny dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Ja ändra nationella inställningar till typ Usa så löser det säkert en hel del problem. Kolla även drivarna till grafiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jagheterjens Postat 23 januari 2012 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2012 tack detta löste en del, fick lite andra ändringar av waves supporten oxå. problemen borta. men soundreplacer strular fortf.. tack för hjälpen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.