Linus Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 (redigerat) UPPDATERAT: 7 feb 2011. Hej, jag heter Linus (no, really). Kommer ursprungligen från Vimmerby men efter några turer i Jönköping och Piteå har jag bosatt mig i Kalmar. Jobbar som ljuddesigner på länsteatern Byteatern. Har erfarenheter från såväl mix-/mastring av musik till reklam- och inslagsproduktion för radio. Frilansskribent för tidningen Studio. Frågor? Redigerat 10 februari 2011 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Hmm...tror jag ska göra en ny tråd vid tusen inlägg. Haha...då ska folk få veta allt dom inte vill veta och absolut inte bryr sig om alls angående mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Alrajt...välkommen din femhundring 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Välkommen Vectro hmm. Känns konstigt nu när du har vart här så länge. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Välkommen! Du gick i alla fall med efter mig, så jag kan säga välkommen hur mycket jag vill 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Huvudsaken är väl ändå att antalet inlägg är högre än ens medlemsnummer...hehe 😄 Om man nu ska va lite elitistisk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 24 februari 2005 (redigerat) Maxmaxmax och jag har reggat nästan samtidigt och nästan lika många postningar. Jag antar att vi håller nån slags lämplig medelnivå. Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😄 EDIT 7 feb 2011: När jag nu tittar tillbaka på den här tråden känns min kärleksfulla drift med Neko nedan lite väl pinsam. 😆 :lol: Det har väl blivit ett antal inlägg med åren och många fler lär det väl bli. Redigerat 7 februari 2011 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Maxmaxmax och jag har reggat nästan samtidigt och nästan lika många postningar. Jag antar att vi håller nån slags lämplig medelnivå. Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😄 Nu tycker jag du är elak. Men, jo, jag har postat en hel del... En jäkla massa för att vara exakt. Men lite vettigt har det väl stått på sina håll hoppas jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 (redigerat) Nu tycker jag du är elak. Men, jo, jag har postat en hel del... En jäkla massa för att vara exakt. Men lite vettigt har det väl stått på sina håll hoppas jag. säkert.. 1000 poster "använd sökfunktionen" 500 poster "läs demo-postreglerna!" 500 poster "om du hade sökt innan så.." Redigerat 24 februari 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 24 februari 2005 Nu tycker jag du är elak. Lite kärleksfullt retande bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Nu tycker jag du är elak. Lite kärleksfullt retande bara 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Hej, hej, hemskt mycke' hej! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Välkommen! Har funderat i samma banor, göra min presentation efter det tusende inlägget. Eller kanske lägga upp en FAQ-tråd om mig (bara mig) på medlemspresentationer. Fast det är lite kaxigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Kan du inte dra ett långsökt skämt! Grattis till 500(0) poster förresten! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Vad är det här, gamla medlemmarpresentationers renässans? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2006 Dålig fantasi, Overkill. Dålig fantasi. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2006 Kan du inte dra ett långsökt skämt! Nä, det är ingen vits med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 (redigerat) Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😉 😎😳😄😄😄😆😆😆😆 Redigerat 8 augusti 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Dålig fantasi, Overkill. Dålig fantasi. 😳 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Kan du inte dra ett långsökt skämt! Nä, det är ingen vits med det. Haha, det är sånna skämt min plast morsa har tryckt på mig i 5 år nu... 😳 . Grattis till alla dina inlägg föressten 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Grattis till 500(0)! 😎 Edit:...BTW, fan max*3 jag bara älskar dina sköna inlägg. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 8 augusti 2006 Dela Postat 8 augusti 2006 Tack Linus! Jag får inte glömma bort att komma ihåg och tacka dej för att du dövar mitt dåliga samvete... Över att Jag spenderar för mycket tid på forumet... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2011 Välkommen! Har funderat i samma banor, göra min presentation efter det tusende inlägget. Eller kanske lägga upp en FAQ-tråd om mig (bara mig) på medlemspresentationer. Fast det är lite kaxigt.Bra grej, vill du inte göra en FAQ kan det väl duga med Q&A? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 7 februari 2011 Dela Postat 7 februari 2011 Välkommen! Har funderat i samma banor, göra min presentation efter det tusende inlägget. Eller kanske lägga upp en FAQ-tråd om mig (bara mig) på medlemspresentationer. Fast det är lite kaxigt. nästan kusligt - det där har han alltså gått och klämt på i sex år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 7 februari 2011 Dela Postat 7 februari 2011 (redigerat) Hej och välkommen Linus! 🙂 Edit: Bytte punkt mot utropstecken och en smilie. Såg lite deppigt ut tidigare. Redigerat 7 februari 2011 av joachime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrBluesman Postat 7 februari 2011 Dela Postat 7 februari 2011 Ja grattis då... själv har man ju en bit kvar dit. Man kanske borde "step up" och vara lite mer aktiv? Börjar med det nu då... :-) Dags att sluta creep:a runt och stalka utan att lämna några spår... 😆 Så, snigelspår lämnat. Vidare till nästa tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 27 september 2011 Trådstartare Dela Postat 27 september 2011 Yay! 10k inlägg 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.