Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

UPPDATERAT: 7 feb 2011.

Hej, jag heter Linus (no, really). Kommer ursprungligen frÄn Vimmerby men efter nÄgra turer i Jönköping och PiteÄ har jag bosatt mig i Kalmar. Jobbar som ljuddesigner pÄ lÀnsteatern Byteatern.

Har erfarenheter frÄn sÄvÀl mix-/mastring av musik till reklam- och inslagsproduktion för radio. Frilansskribent för tidningen Studio.

FrÄgor?

Redigerat av Linus
Annons
Postat

Hmm...tror jag ska göra en ny trÄd vid tusen inlÀgg.

Haha...dÄ ska folk fÄ veta allt dom inte vill veta och absolut inte bryr sig om alls angÄende mig.

Postat

VĂ€lkommen! Du gick i alla fall med efter mig, sĂ„ jag kan sĂ€ga vĂ€lkommen hur mycket jag vill 😄

Postat

Huvudsaken Ă€r vĂ€l Ă€ndĂ„ att antalet inlĂ€gg Ă€r högre Ă€n ens medlemsnummer...hehe 😄

Om man nu ska va lite elitistisk...

Postat (redigerat)

Maxmaxmax och jag har reggat nÀstan samtidigt och nÀstan lika mÄnga postningar. Jag antar att vi hÄller nÄn slags lÀmplig medelnivÄ.

Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😄

EDIT 7 feb 2011:

NĂ€r jag nu tittar tillbaka pĂ„ den hĂ€r trĂ„den kĂ€nns min kĂ€rleksfulla drift med Neko nedan lite vĂ€l pinsam. 😆 :lol:

Det har vÀl blivit ett antal inlÀgg med Ären och mÄnga fler lÀr det vÀl bli.

Redigerat av Linus
Postat
Maxmaxmax och jag har reggat nÀstan samtidigt och nÀstan lika mÄnga postningar. Jag antar att vi hÄller nÄn slags lÀmplig medelnivÄ.

Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😄

Nu tycker jag du Ă€r elak. Men, jo, jag har postat en hel del... En jĂ€kla massa för att vara exakt. Men lite vettigt har det vĂ€l stĂ„tt pĂ„ sina hĂ„ll hoppas jag. 😄

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Nu tycker jag du Àr elak. Men, jo, jag har postat en hel del... En jÀkla massa för att vara exakt. Men lite vettigt har det vÀl stÄtt pÄ sina hÄll hoppas jag.  :rolleyes:

sÀkert..

1000 poster "anvÀnd sökfunktionen"

500 poster "lÀs demo-postreglerna!"

500 poster "om du hade sökt innan sÄ.."

Redigerat av maxmaxmax
Postat
Nu tycker jag du Àr elak.

Lite kÀrleksfullt retande bara :rolleyes:

Postat

VÀlkommen! Har funderat i samma banor, göra min presentation efter det tusende inlÀgget. Eller kanske lÀgga upp en FAQ-trÄd om mig (bara mig) pÄ medlemspresentationer. Fast det Àr lite kaxigt.

• 1 Ă„r senare...
Postat

DĂ„lig fantasi, Overkill. DĂ„lig fantasi. 😎

Postat
Kan du inte dra ett lÄngsökt skÀmt!

NÀ, det Àr ingen vits med det.

Postat (redigerat)
Jag postar inte lika mycket som andra.... *host*Neko*host* 😉

😎😳😄😄😄😆😆😆😆

Redigerat av mornel
Postat
Kan du inte dra ett lÄngsökt skÀmt!

NÀ, det Àr ingen vits med det.

Haha, det Ă€r sĂ„nna skĂ€mt min plast morsa har tryckt pĂ„ mig i 5 Ă„r nu... 😳 .

Grattis till alla dina inlĂ€gg föressten 😎

Postat

Tack Linus!

Jag fĂ„r inte glömma bort att komma ihĂ„g och tacka dej för att du dövar mitt dĂ„liga samvete... Över att Jag spenderar för mycket tid pĂ„ forumet... 😄

• 4 Ă„r senare...
Postat
VÀlkommen! Har funderat i samma banor, göra min presentation efter det tusende inlÀgget. Eller kanske lÀgga upp en FAQ-trÄd om mig (bara mig) pÄ medlemspresentationer. Fast det Àr lite kaxigt.
Bra grej, vill du inte göra en FAQ kan det vĂ€l duga med Q&A? 😛
Postat

nÀstan kusligt - det dÀr har han alltsÄ gÄtt och klÀmt pÄ i sex Är!

Postat (redigerat)

Hej och vĂ€lkommen Linus! 🙂

Edit: Bytte punkt mot utropstecken och en smilie. SÄg lite deppigt ut tidigare.

Redigerat av joachime
Postat

Ja grattis dĂ„... sjĂ€lv har man ju en bit kvar dit. Man kanske borde "step up" och vara lite mer aktiv? Börjar med det nu dĂ„... :-) Dags att sluta creep:a runt och stalka utan att lĂ€mna nĂ„gra spĂ„r... 😆

SÄ, snigelspÄr lÀmnat. Vidare till nÀsta trÄd.

• 7 mĂ„nader senare...
Postat

Yay! 10k inlĂ€gg 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.