Jump to content
Annons

Motu 828 mk3 går ej hitta

Recommended Posts

Jocke Rönnqvist (oregistrerad)
Postat

Får inte mitt Motu 828 Mk3 hybrid att dyka upp i min Macbook Pro.

Kortet är nytt och inkopplat via firewire med medföljande kabel.

Följde manualen dvs stängd av dator koppla in firewirekabeln, kopplade in strömmen till ljudkortet och slog sen på båda och installerade drivrutinerna.

Allt blev bra installarat och jag blev ombett starta om datorn.

Har ominstallerat igen men får fortfarande inte kortet att dyka upp som enhet...

Annons
Postat

Har du installerat drivrutiner från skiva eller från MOTU.com?

Postat

Har du installerat drivrutiner från skiva eller från MOTU.com?

Från skiva, men jag kollade på motus hemsida, det är dom senaste jag installerade...

Postat

Har testat det i en PC laptop, den hitta enheterna direkt och sen var det bara att installera drivrutinerna och voila... Det är ju förjäkligt, så ska det ju vara med mac, har funkat klockrent med både babyface och fireface 400....

Postat

Laddade hem samma daterade drivrutiner från motu och installerade för 3:e gången och vipps så funka det....

Postat

Har testat det i en PC laptop, den hitta enheterna direkt och sen var det bara att installera drivrutinerna och voila... Det är ju förjäkligt, så ska det ju vara med mac, har funkat klockrent med både babyface och fireface 400....

Jag gillar pc...

Bra att det löste sig dock, ett jäkligt bra ljudkort

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.