kuronekoyamato Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 (redigerat) till att börja med vill jag säga, vilket fantastiskt forum med kunnigt folk! har bara kommit i kontakt med japanska musikkontrakt (mitt modersmål sv+jp) men nu är ett amerikanskt sådant aktuellt, så jag tänkte om någon här skulle kunna hjälpa mig att tolka eventuella tveksamheter i detta? Naturligtvis känns det inte så bra att publicera det här, så om någon har lite tid över - DM:a mig! Min engelska är verkligen dålig. Helst då någon som har mångårig erfarenhet av produktionsmusik, vilket jag misstänker att flertalet av er här har. Eller hjälper STIM till med sånt här? "ingår" det i medlemsskapet? Hittade inget på deras hemsida. Tackar! Redigerat 20 januari 2012 av kuronekoyamato
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 (redigerat) Svenska Musikerförbundet har jurister man kan få hjälp av har jag för mig. Edit: http://www.musikerforbundet.se/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=349 Redigerat 20 januari 2012 av Frekvensspektrumanalysator
kuronekoyamato Postat 20 januari 2012 Trådstartare Postat 20 januari 2012 (redigerat) Svenska Musikerförbundet har jurister man kan få hjälp av har jag för mig. hej och tack F, behöver man vara med i deras akassa för att få denna hjälp? Edit 2: Tack! Redigerat 20 januari 2012 av kuronekoyamato
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Ja, du ska vara medlem, men 285 spänn/månad är ju inte speciellt mycket.
mietek Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Ja, du ska vara medlem, men 285 spänn/månad är ju inte speciellt mycket. Det är ju förfan mer än den vanliga a-kassan!
kuronekoyamato Postat 20 januari 2012 Trådstartare Postat 20 januari 2012 (redigerat) Tycker förövrigt att det är trist att akassan för musiker (internetkassan.com) villkor är jobb inom sverige... allt jag gör är mot utländska bolag. hittar ingen akassa som skulle passa mig i det avseendet...Unionen är ok, men bara för jobb inom EU. Redigerat 20 januari 2012 av kuronekoyamato
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Det är ju förfan mer än den vanliga a-kassan! Ja, det är mycket mer än en öl på Gröne Jägaren också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.