Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tittade genom den nya studiotidningen som kom idag och när jag kom fram till sida 62 fann jag en ny trummaskin med TRÄKANTER. Jag har alltid haft en speciell dragning till dessa instrument med deras stiliga kanter. Men självklart så var även denna träkantsmaskin såsom alla andra maskiner förgyllda med vackra sidor vansinnigt dyr.

Jag satt och funderade och undrade hur detta kommer sig. Ser jag en röd tråd? Är det trä't i sig som är dyrt kanske?😉

Kommer det någonsin komma ut "hobby"-hårdvara förgylld med dessa kvalitetsingivande träkanter?

Annons
Postat

Jag skulle gissa att det inte är träkanterna i sig som kostar pengar, men att man förgyller ett gediget hantverk med träkanter för att höja upplevelsen. Man sätter ju inte gärna in en ekratt i en Opel Astra 🙂

Postat

Hahaha, Det hade väl varit något! Så som min ekonomi ser ut idag så får jag nog ta o köpa lösa träbitar och lite karlssons klister till min CME m-key om jag vill pimpa hemmastudio;)

Är rädd för att träbitarna kommer kosta med än midiklaviaturen dock:/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.