Frekvensspektrumanalysator Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Är det nån som kan tipsa om företag i Stockholmstrakten som hyr ut mikrofoner/outboard?
trombonisten Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 http://www.ljud-bildmedia.se Berätta gärna lite mer vad du behöver: det är lite skillnad mellan att spela in klassiskt och köra PA på för ett dansband. // Gunnar
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 januari 2012 Trådstartare Postat 20 januari 2012 (redigerat) Jag vill hitta ett ställe där man veckovis kan hyra lite dyrare mikrofoner ex. Neumann, AKG och liknande. Är också intresserad av att kunna hyra schyssta kompressorer, typ Tubetech, Universal Audio och preamps typ Neve, API och så vidare. Det är för inspelning i studio alltså. Min budget just nu tillåter inga såna inköp, men jag vill ändå kunna erbjuda detta till mina kunder. Redigerat 20 januari 2012 av Frekvensspektrumanalysator
mimla Postat 9 februari 2012 Postat 9 februari 2012 Ring bara valfri producent och fråga om du kan få hyra nåt just när det behövs bara? Vi har hyrt ut prylar ibland. Då bara till polare och sådär, men ändå. Kan inte tänka mig att det borde vara speciellt svårt att hitta? (Jag vet alltså inte något ställe som hyr ut, så detta var ett annat förslag 🙂 )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.