nattvaktaren (oregistrerad) Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 ...en väldigt mjuk och varm......varma "skimrande".... ....harmoniska övertoner.... ...den mysiga disten.... Gud så gay du är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 (redigerat) ...en väldigt mjuk och varm......varma "skimrande".... ....harmoniska övertoner.... ...den mysiga disten.... Gud så gay du är. Vad kan jag säga... // porrbild raderad av admin // Redigerat 23 februari 2005 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Jadjävlar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Dist från rör tenderar att addera jämna övertoner - som de flesta människor uppfattar som en behaglig dist. Distortion med ojämna övertoner brukar tvärtom upplevas som jobbig. 😄 Den "behagliga disten" från rören - "even-harmonic distortion" brukar kallas värme. "Odd-harmonic distortion" benämns med motsatsen, kyla. Varför ordet värme? Förmodligen en annan koppling till rören, som drar mycket ström och ger ifrån sig ganska mycket värme... 🙂 Svårt att förklara hur det här funkar, men jag tyckte dbd gjorde rätt som översätter harmonic distortion till harmoniska övertoner. Om nattfluktaren tycker att det låter gay får det stå för honom... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 (redigerat) // porrbild raderad av admin // Det där är inte jag, det är ett montage. Riktigt lågt dbd. 😠 Redigerat 23 februari 2005 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Ja det var taskigt, dbd! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 Hmmm.... Nog för att forumet ska vara fritt från censur 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 22 februari 2005 Dela Postat 22 februari 2005 Måste bara flika in här. Varför gay? Om inte jag gått och blivit blind på äldre dar så är det en tjej som ligger där? Ja? Logiskt. Han påstod att jag var gay, och jag kontrade med bildbeviset för att han är för hetero för sitt eget bästa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 22 februari 2005 Dela Postat 22 februari 2005 Om inte jag gått och blivit blind på äldre dar så är det en tjej som ligger där? Det är min mamma faktiskt. Och jag rör henne knappt. Det borde väl säga dig något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
baloo (oregistrerad) Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 (redigerat) (dbd @ 20 February 2005, 21:54) ...en väldigt mjuk och varm... ...varma "skimrande".... ....harmoniska övertoner.... ...den mysiga disten.... (nattvaktaren @ 20 February 2005, 21:52) Gud så gay du är. (dbd @ 20 February 2005, 21:49) Vad kan jag säga... Måste bara flika in här. Varför gay? Om inte jag gått och blivit blind på äldre dar så är det en tjej som ligger där? min teori bakom detta avslöjande om nattis avatar: nattis måste kompensera för sin obefintliga manlighet/superior gayness och i smyg lägga denna demonstrerande förklaring av hans syntetiska heterosexualitet. ett bevis för det här är juh att nattis kör på hela den här "butch" stilen: nattvaktaren Postat den 23 February 2005, 00:07 (Shadows @ 22 February 2005, 23:09) Om inte jag gått och blivit blind på äldre dar så är det en tjej som ligger där? Det är min mamma faktiskt. Och jag rör henne knappt. Det borde väl säga dig något? Är det ngn som har några erfarenheter av närmanden ifrån nattis på en irl träff? när det kommer omkring, kanske vi bara ska ge han en enda stor kram! 😉 EDIT: ps. min avatar kickar asset ur din avatar... ds. Redigerat 23 februari 2005 av baloo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Om inte jag gått och blivit blind på äldre dar så är det en tjej som ligger där? Det är min mamma faktiskt. Och jag rör henne knappt. Det borde väl säga dig något? Det kanske det borde men polletten trillar inte ner. Tror dessutom inte att det är du. Det krävs mer man än vad du visat här på forumet för att bära upp den mustaschen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Måste bara flika in här. Varför gay? Om inte jag gått och blivit blind på äldre dar så är det en tjej som ligger där? Ja? Logiskt. Han påstod att jag var gay, och jag kontrade med bildbeviset för att han är för hetero för sitt eget bästa... Nej inte logiskt. Om någon kallar mig gay så kontrar jag inte med att bevisa att han är hetero. Det kanske är något i era elektroniska musikkretsar som jag inte förstår mig på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 (redigerat) Fattar inte.... har nattvaktaren startat en tråd för att avgöra om han är gay eller hetero? Hur mycket mer off topic kan det bli? (he he en liten ordvits där) Redigerat 23 februari 2005 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hur mycket mer off topic kan det bli? Det lär vi märka.. 😕 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Är det ngn som har några erfarenheter av närmanden ifrån nattis på en irl träff? både dbd och jag är överens om att han är på top-5 bästa hångel nånsin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Jag tror nattvaktaren är hetro, retro och ragata. Men inte det minsta man öht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Han har ju fin rumpa iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Jag tror att Nattvaktaren är en kvinna.... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Och jag tror fortfarande att Nattis egentligen är Lasse Holm, men att han bytt avatar lagom till melodifestivalen för att slippa negativ uppmärksamhet i media... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Och jag tror fortfarande att Nattis egentligen är Lasse Holm, men att han bytt avatar lagom till melodifestivalen för att slippa negativ uppmärksamhet i media... Min kvinnliga intuiton säger mig att Nattvaktaren och Alexander Bard är samma person. Han anser ju som bekant att all publicitet är bra publicitet och var med i festivalen förra helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
baloo (oregistrerad) Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 maxmaxmax Postat den 23 February 2005, 23:33 (baloo @ 23 February 2005, 01:14) Är det ngn som har några erfarenheter av närmanden ifrån nattis på en irl träff? både dbd och jag är överens om att han är på top-5 bästa hångel nånsin. android Postat den 24 February 2005, 12:40 Och jag tror fortfarande att Nattis egentligen är Lasse Holm, men att han bytt avatar lagom till melodifestivalen för att slippa negativ uppmärksamhet i media... haha! 🥰 lasse holm är nog en slug räv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.