Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Behringer räknar kanske med att att de flesta inte orkar ifrågasätta att det surrar? Den här reparationen, gjord av en tysk firma (PMS ELECTRONICS GMBH DE3 24 MINDEN står det på fraktsedeln) plus frakt kostar väl minst dubbelt så mycket som jag betalade för den ifrån början? Nu vet jag ju inte säkert om det var samma burk jag fick tillbaka heller, men vore det en ny burk borde väl avsändaren ha varit Thomanns egen adress?

Har lyssnat mer nu med mina ATH-M50, jag har hållit på hela dan att rigga tre mickar till elgitarrinspelning, nu hörs det hur bra lurarna är. Det lönar sig att gnälla. 🙂

Annons
Postat

Faan va bra Håkan! 🙂 Nu vill jag höra lite bra musik också! =)

Postat

Faan va bra Håkan! 🙂 Nu vill jag höra lite bra musik också! =)

Jag har värsta cd´n på gång både låtar, spel och ljudmässigt. Det låter så bra i grunden att jag blir lite skraj nästan. Så nu måste jag vara noggrann så ini h-e med resten. Den här gången ska det låta riktigt bra innan jag lägger ut nåt. Jag ska joxa i flera dar med gitarrljudet innan jag spelar in skarpt...

• Gilla 4
Postat

Bästa Florian le Sage och Guitar Nilsson.

Ni skriver och käftar i många trådar mot varandra.

Ni skickar anmälningar mot varandra.

Vad förväntar ni er? Egentligen?

Ni är två vuxna människor som tydligen inte kan föra en diskussion mellan varandra.

Jag tycker därför att ni två bör hålla er ifrån varandra, alt att ni istället bråkar över PM i fortsättningen.

Att se anmälningar trilla in, och i 80% av fallen så är det ni två mot varandra, är nästan lite löjligt.

Kan ni inte diskutera i trådar så fortsätt i PM.

• Gilla 5

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.