joachime Postat 24 januari 2012 Trådstartare Postat 24 januari 2012 Detta kan man få som råfiler av dem. Professionell inspelning, proffs ingengörer akustiska trummor. Bra rocklåt. Bra förslag. Jag tycker det vore extra kul om materialet hade någon anknytning till forumet. Dyker det inte upp något inom rimlig tid lutar det åt att jag väljer ett material från någon av sidorna som rekommenderats i tråden. Det fanns en rätt bra låt på 99musik (siten nerlagd) för en 5-6 årsen. Nåt skolprojekt. Där man fick ladda ner alla råa filer, en del körpaket ihopbouncade. Jag har kvar dom filerna. Och jag tror att det är okej att lägga upp dom igen. Om det är av nåt intresse? Mejla mig en råmix. Jag pm'ar dig in e-postadress.
Lundin Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 Hähä... kom att tänka på Skrillex... anything goes... Dr Loopex då 😄
Berg Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 Det fanns en rätt bra låt på 99musik (siten nerlagd) Inte är väl 99musik nedlagd? http://www.99musik.se/forum.php
KillwithSkill Postat 25 januari 2012 Postat 25 januari 2012 Inte är väl 99musik nedlagd? http://www.99musik.se/forum.php Ja se på fasen?! 😛 Ja jag gick ur deras forum för 5-6 årsen. Minns inte exakt men det var en massa olika 99-forum som dom slog ihop och det blev bara en massa röra. Massor av inlägg försvann och bara kaos. Sen dess har jag inte vart där förutom 99mac som jag gick med igen då jag köpte ny mac. Trodde seriöst att dom la ner 99musik. Dessutom var det mesta bara en massa elektronisk blipblopmusik...
BluesBoy Postat 25 januari 2012 Postat 25 januari 2012 (redigerat) NEJ NEJ NEJ! Hur ofta får man chansen mixa nåt som är riktigt bra inspelat? Det ska vara bra material. Nä, det är sant att det inte är ofta man får chansen att mixa professionellt inspelat material, det håller jag med om så på så sätt är det "rätt" tänkt. Jag tänkte mest på att det skulle vara kul att höra vad alla får till av en mer "vanlig" inspelning. 🙂 Edit: stavning Redigerat 25 januari 2012 av BluesBoy
joachime Postat 31 januari 2012 Trådstartare Postat 31 januari 2012 (redigerat) God eftermiddag! Förslag på material till mixtävling mottages tacksamt. Puss och kram. Edit: Glöm det där sista. T9, ni vet. Redigerat 31 januari 2012 av joachime 1
Jon Rinneby Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 Nä, det är sant att det inte är ofta man får chansen att mixa professionellt inspelat material, det håller jag med om så på så sätt är det "rätt" tänkt. Jag tänkte mest på att det skulle vara kul att höra vad alla får till av en mer "vanlig" inspelning. 🙂 Edit: stavning Jag tycker snarare det vore roligt att höra hur "vanligt folk" lyckas totalförstöra en bra inspelning 😉 /Jon
BluesBoy Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 Jag tycker snarare det vore roligt att höra hur "vanligt folk" lyckas totalförstöra en bra inspelning 😉 /Jon OK, jag skall inte göra dig besviken. 😄
drloop (oregistrerad) Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 (redigerat) Kanske går att använda. Redigerat 5 februari 2012 av drloop
joachime Postat 4 februari 2012 Trådstartare Postat 4 februari 2012 Tack för erbjudandet doktorn! Ingen dum idé alls. Är speciellt svag för virveln. Men jag har ett material på gång. Återkommer snart. 🙂
joachime Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Nu så. Mixtävlingen har börjat. Låt bäste kvinna/man vinna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.