AIY Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Tjenare, Jag kallar mig alltså AIY och är elektroniker (även om jag tycker om att variera mig åt de flesta håll). Hittade studio forumet alldeles nyss och blev jätteglad för ett svenskt forum av detta slag. Har kastat upp ett spår på DEMO avdelningen som ni kan lyssna på om ni önskar. Kommer definitivt trivas här. AIY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Tjoho =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Wälkommen, ska lyssna på demon i morrn ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Very welcome indeed, Mr. AIY. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Hejsan! Elektroniker som musiker eller yrke? Musiker hoppas jag... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Välkommen heat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Welcome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 3 mars 2005 Dela Postat 3 mars 2005 HAJhaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.