hegobald Postat 30 april 2005 Postat 30 april 2005 My god!.. Hmm. En medeltida stämning.. Nån har gjort mjöd på flugsvamp (dopade musiker).. Oj..Kul kul.. Stilbildande på nåt sätt ju.. 😠 Ha en trevlig oboebrännarafton nu! 😛
Vallhagen Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Får inte igång länken 🙂 Du måste haft otur; funkar klockrent här och nu 🙂
Fidden Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Haha, jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon 😏 Bästa på länge!
ynot Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Fan ni suger.. Som ett fransk luder vem har samanställ bidragen? Hoppas att få vara med någpngång.. Mot bättre vetenadeöö Ton y
pereds Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Tack... fy faan vad kul... nästan så jag gråter av skratt... Bästa på länge
Kornsan Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Jag satt och skrattade när min 6-åriga dotter kom in i rummet, stannade mitt på golvet som ett stort frågetecken en stund, rynkade på näsan med ett litet leende och sade " vad konstigt de spelar pappa ". Galet, härligt!
saverman Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 My god! The horror! 😆 Vilket är det rätta namnet på den egentligen? Ibland hör man Vyssan lull och ibland Byssan lull. 😛 Båda ger många träffar på google. Med liten fördel för Vyssan för att det finns en spälsängsmodell som heter så. 🙂
Umemagnus Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 😠😳😳 ...... ja, man är omringad av idioter.... 😳 Skämta ba, det var riktigt underhållande!! Ett par näsflöjter och låten hade blivit odödlig 😄
Coffeemidget Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Hehe... gammal upprotad tråd.com. Jag heter ju Coffeemidget nu, inte maximiliananthony
Kornsan Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 (redigerat) My god! The horror! 🥰 Vilket är det rätta namnet på den egentligen? Ibland hör man Vyssan lull och ibland Byssan lull. 😏 Båda ger många träffar på google. Med liten fördel för Vyssan för att det finns en spälsängsmodell som heter så. 🥰 Med största sannolikhet heter det Vyssan (eller vyssjan) Lull, där Vyssja kommer från svenskan och Lull kommer från engelskan, båda med betydelsen "få att sova". Byssa är köket på ett fartyg. Kan även vara Börs eller Bössa. Redigerat 15 november 2006 av Kornsan
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 🙂 Brakskiten vid 0,47 låter lite sur...
Anders F Postat 22 juli 2007 Postat 22 juli 2007 hm...när ni skickade filen mellan varandra, ingick det då möjligen en bit svamp var också 😉 Kul
Vallhagen Postat 26 juli 2007 Postat 26 juli 2007 Haha jösses:) Lever denna tråd?! ! På dom igen bara!
laxlaxlax Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 haha så fin den var! Tack tord för den bumpen! Jag gjorde de frustande infödingarna i början + näverluren och sitaren. Nu får ni andra berätta! Kom ihåg att Linus skötte samplingarna.
joachime Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Nu får ni andra berätta! Tycker det här tydligt visar att allt inte var bättre förr och att ett forum med enbart veteraner skulle bli riktigt vrickat. När jag öppnade filen var den redan bortom räddning. Jag grät en skvätt (minns inte om det vara av glädje eller sorg) och lade sedan på timpanis och en och annan fågel (vill jag minnas). Skickade den sedan vidare utan att vända mig om.
tordA Postat 5 april 2012 Trådstartare Postat 5 april 2012 hur i attan har denna hamnat här ????? http://mp3.sogou.com/music.so?query=VyssanLull&class=1&pf=&w=02009900&st=&ac=1&sourcetype=sugg&p=40030200&dp=1&_asf=mp3.sogou.com&_ast=1333641082
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.