Guitar Nilsson Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Nån som provat en DIGI-TECH VTP-1? Rör o grejs.... Fyrbands eq. spdif. Här tycker de den är mkt bra http://en.audiofanzine.com/solid-state-preamp/digitech/VTP-1/user_reviews/ På andra ställen berättas att den är skräp... haha.
Florian le Sage Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 pure crap beware, var hittar du allt du undrar över jämt , hur gick det med rumskompressionen???
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2012 Trådstartare Postat 12 januari 2012 pure crap beware, var hittar du allt du undrar över jämt , hur gick det med rumskompressionen??? Haha, jag gillar allt crap. Ang rumskompressionen. Jag har inte fått Avantonemickarna än och redan sålt CM3orna så nu har jag inte mickar enough för att testa det. Får jag mickarna i morrn kan det ev bli i helgen. EV N/D 868 på kaggen, helt frontskinn Audio Technica AE 3000 på virvel Avantone småmembran OH TLM102 genom JOEMEEK som rumsmick. Fast jag fick så j-a gött elgitarrljud med Joemeek + AE 3000 så den kanske hamnar där med...
Florian le Sage Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Ja den kompressorn kan du ju använda på allt i olika steg då förstås och med olika mos, med eller utan grädde ;-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.