Jump to content
Annons

Hackande


Caze7

Recommended Posts

Hej,

Jag har en laptop med 700mhz processor. Jag leker med fruityloops och diverse pluggar. Jag har problem med att datorn kampar med att fa fram all ljud och att den hoppar hela tiden (i fruityloops). Jag trodde att det kanske berodde pa mitt laga RAM-minne sa jag uppgraderade till 300 nagonting som jag har nu. Kanske inte sa mycket men vad beror detta pa? Ar det processorn, RAM eller vad ar det?

Hjalp!

Tack pa forhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Rekommenderar faktiskt en uppgradering av processorn. Nackdelen är att du förmodligen behöver köpa nytt moderkort då med om du har oflyt.

----

EDIT, såg inte att du hade laptop... (vet inte hur jag missade det) Som Gol skriver. Skaffa en stationär, rekommenderas starkt för musikskapande. (Hänvisar till artickeln i senaste nummret av studio.)

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

en laptop! ..

.. har du lite pengar, så köp en ny stationär .. (bärbara datorer kostar ju mycket mer än stationära)....med en massa minne!! .. helst 1024 eller mer! .. en snabb Hårddisk skadar ju inte heller!..... Jag sitter på en stationär P4 2,4 och har problem ibland... dock tror jag att mitt största problem är minnet! ..

Nu vet jag ju inte om du måste ha en bärbar av någon anledning!?

Har du inga pengar så får du nog leva med lite lagg ibland... men se till så att du inte kör en massa andra onödiga program i bakgrunden bara... allt slukar minne!..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...