Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ja, vilka musikkataloger får du hem i brevlådan? Nu talar jag inte om magazin, så som "Studio", utan riktiga musikkataloger. Innan jag flyttade så fick jag hem kataloger från Musikbörsen några gånger om året, men sen jag har flyttat har jag inte fått någon. Jag hittar inte heller vart på deras hemsida man "beställer" sina.

Vilka musikkataloger får ni hem i brevlådan?

- Har dem en hemsida man kan beställa dem ifrån?

- Vilka övriga finns det?

Annons
Postat

Fick en massa förr. Men inte nu längre. Och det är jag glad över. Har nitat "ingen reklam tack" på dörren. Och dom enda som inte fattat det är TV4 å deras jävla postkodslotteri...

Musikkatalogsnyheterna dräller på nätet...

Postat

Fick en massa förr. Men inte nu längre. Och det är jag glad över. Har nitat "ingen reklam tack" på dörren. Och dom enda som inte fattat det är TV4 å deras jävla postkodslotteri...

Musikkatalogsnyheterna dräller på nätet...

men det finns väl inget som är så trevligt som en tjock musikkatalog i pappersform när man sitter 20 minuter på muggen? 🙂

Postat

Thonmans katalog och musikbörsens/4sound katalog, du får katalogerna automatiskt när du köper varor av dom.

mvh

Postat

Det var länge sen jag fick en musikkatalog! Finns dom ens numera? Däremot får jag e-postreklam från en massa olika musikfirmor.

Postat

Både i brevlådan var man än bor + som epost men det beror mer på att man handlat hos vissa i USA och UK...det var längesen fib-aktuellt dök upp eller Piff...musikbörsen är för jävliga på att skicka papperskataloger ofta som åker i brasan direkt...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.