Terror Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 ja, vilka musikkataloger får du hem i brevlådan? Nu talar jag inte om magazin, så som "Studio", utan riktiga musikkataloger. Innan jag flyttade så fick jag hem kataloger från Musikbörsen några gånger om året, men sen jag har flyttat har jag inte fått någon. Jag hittar inte heller vart på deras hemsida man "beställer" sina. Vilka musikkataloger får ni hem i brevlådan? - Har dem en hemsida man kan beställa dem ifrån? - Vilka övriga finns det?
KillwithSkill Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Fick en massa förr. Men inte nu längre. Och det är jag glad över. Har nitat "ingen reklam tack" på dörren. Och dom enda som inte fattat det är TV4 å deras jävla postkodslotteri... Musikkatalogsnyheterna dräller på nätet...
JohnRick Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Crafton Music, Tyska "Beat" och Laderoutes vårkollektion 2012.
Terror Postat 11 januari 2012 Trådstartare Postat 11 januari 2012 Fick en massa förr. Men inte nu längre. Och det är jag glad över. Har nitat "ingen reklam tack" på dörren. Och dom enda som inte fattat det är TV4 å deras jävla postkodslotteri... Musikkatalogsnyheterna dräller på nätet... men det finns väl inget som är så trevligt som en tjock musikkatalog i pappersform när man sitter 20 minuter på muggen? 🙂
ironman Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Thonmans katalog och musikbörsens/4sound katalog, du får katalogerna automatiskt när du köper varor av dom. mvh
hegobald Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Det var länge sen jag fick en musikkatalog! Finns dom ens numera? Däremot får jag e-postreklam från en massa olika musikfirmor.
Claes Holmerup Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Musikkatalogerna brukar skickas ut sampackade med tidningarna (Studio och MM), men det är nog länge sedan jag fick några som separata utskick
Florian le Sage Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Både i brevlådan var man än bor + som epost men det beror mer på att man handlat hos vissa i USA och UK...det var längesen fib-aktuellt dök upp eller Piff...musikbörsen är för jävliga på att skicka papperskataloger ofta som åker i brasan direkt...
Henric Svensson Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Thomann, Musikbörsen tror jag bestämt, e.mail från 4sound oxå... Ha en bluesig dag! 🙂 Henric
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.