Florian le Sage Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Är det5 nåt fel på min dator eller, när jag ska in på vend så blir det bara blank page-too many connections????
Fredrix Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Fungerar inte för mig heller så dom har nog nåt strul...
CHAE Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Samma här! 😮 Skumt. Måste inträffat för bara några timmar sedan. Var inne där tidigare idag och sent i eftermiddags då fanns det inga indikationer på något strul.
CHAE Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 Mmm 😏 Den är snart uppe igen tror jag. Förra gången rörde det sig om några timmar och alla annonser låg kvar efter nertiden 🙂 Vi håller tummarna... Vänligen, CHAE
saverman Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 Too many connections luktar databasstrul. Antagligen någon kod som ligger och kör utan att stänga sin koppling.
CHAE Postat 27 februari 2012 Postat 27 februari 2012 (redigerat) Lovely! Redigerat 27 februari 2012 av CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.