Burnie Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Hela plattan, om det nu var nån som missade i mitt tidigare inlägg? Van Halen – A Different Kind Of Truth Här har inte missats någonting, detta är en sjukt jävla bra comeback............ 1
Burnie Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) Avundsjuk va? Berätta för oss så känns det bättre sen. Dom dansar ju asgrymt. Spelar skiten av precis alla utom Ljusne-Håkan.... Just det, LJUSNE HÅKAN for president, EDDIE for vice president 😄 Redigerat 10 februari 2012 av Burnie 1
Die Hard (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Lyssnat några gånger och inget fel på låten. Men antar att den inte är den bästa låten på plattan. Singellåtar när det gäller rock-metalband brukar oftast inte vara den bästa låten.
Die Hard (oregistrerad) Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Fan det gör SÅÅÅÅ jävla mkt med Rothen's sång för att det ska vara där det var för 28 årsen! Allt annat har bara vart skit! Sammy är inte direkt världens roligaste sångare så det är väl bra att han är ute ur bilden för länge sen. David är en de allra bästa. Han kan fan sjunga vad som helst och det låter bra.
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 Här har inte missats någonting, detta är en sjukt jävla bra comeback............ Ja, jag kommer på mig själv att sitta som man gjorde som 12 åring och lira luftgitarr till Unchained...
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 Gött att Rothen fortfarande kommer upp gött... Van Halen – You And Your Blues Skitbra refräng. Gillar att bas & gura kommer en 8del efter..
Burnie Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) Ja, jag kommer på mig själv att sitta som man gjorde som 12 åring och lira luftgitarr till Unchained... Aaaahh........Unchained!!!!! världens bästa riff............(sorry Angus) Redigerat 10 februari 2012 av Burnie
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 Van Halen – Unchained Världens bästa gitarrljud NÅNSIN!
Burnie Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 .........you get some leg tonight for shure.............tell us how you do.......(come on Dave, give me a brake)....he he he he hey, one break, comin´up.....UNCHAINED.... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.