KillwithSkill Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=3WfQ-hV3WtA Redigerat 10 februari 2012 av KillwithSkill
hefu Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Tänk om EVH var lika bra på att skriva låtar som på att spela gitarr...
KillwithSkill Postat 10 januari 2012 Trådstartare Postat 10 januari 2012 Tänk om EVH var lika bra på att skriva låtar som på att spela gitarr... Ja faktiskt... det var väl kanske inte den vassaste man hört. Kanske växer? Hur som helst så var det porriga trummor 😉
Larsson Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 oj oj.. så david är tillbaka! 😳 jag tycker van halen ska ha ett luftigt sound annars funkar de inte om de skulle släppa in lite luft i mixen skulle detta lätt kunna platsa bland forna guldkorn men som det låter nu blir det ett magplask (enligt mig) kul att david är tebax iaf 🙂
Vallhagen Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Lurigt. För djupa baskaggar, rätt frontfigur, gitarrlixen är lika tajta som nånsin. Skitsnyggt fraserad brygga. Lets do it the old way boys. Men njae Näe. Nä, det funkar inte för mig. Åtminstone inte idag.
BluesBoy Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 OK, men inte mer än så.......ingen Runnin' With The Devil i alla fall. 😉
Die Hard (oregistrerad) Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Tja, vad förväntar man sig från ett band som släppte debuten för över 30 år sen? Kan aldrig bli samma igen. Lät helt ok men inget mer. Men har å andra sidan inte varit något större fan. Men lät ändå bättre än skiten de spottat ur sig de senare åren. Men David är grym sångare. Gjorde några riktigt bra soloplattor.
ironman Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Ok låt, inget sådär men evh är grym på gitarr david lee roth är lik sven nylander
Erik dP Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Videon känns mer som ett studentprojekt än ett proffsjobb. Kan det vara så att VH ställde upp med en b-låt för några studenter snarare än ett potentiellt singelspår? Låten var i mina öron inget vidare. Jag lyssnade dock på låg volym med ett litet uppspelningsförnster. Kan detta vara det någon kallade "polerad bajskorv" i en annan tråd?
aROCKER Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Shit, en del som tycker att KISS borde lägga ner, hehe...såna där "moves" i en friidrottsfrisyr, fy, fan jag får ont! 😲 Låten är helt ok, tror man lyssnar en gång till sedan är den glömd. Mera svampfrillor åt folket!
Leatherswine Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Jag tänkte direkt "Mick Jagger-komplex" när jag såg Davids försök att vara lika fräsigt dansant som i fornstora dagar.
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 FAN VA GÖÖÖÖTT! Plattan är riktigt bra... för i helvete!! Van Halen – A Different Kind Of Truth Eddie är tillbaka! 🙂
Burnie Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=3WfQ-hV3WtA Jävlar i helvete vad bra!!!!! Fan vad kul att dom är tillbaka i matchen ...........
BluesBoy Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 C:a. 1.40 och framåt en bit var ballt. Extra ballt, skall jag kanske skriva.
Martin Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) Låten... eller är det ens en låt? Mixen lät skit. Trummorna saknade punch, överprocessade röster, saggigt och gubbigt tempo, nä, det lät skit. värdelöst till en början. positivt var gitarren, drivet, och gitarrsolot. annars blev jag mest bara jävligt ledsen av detta. jag må vara en jävla fitta, men det är så jag känner. Redigerat 10 februari 2012 av Martin
Burnie Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 FAN VA GÖÖÖÖTT! Plattan är riktigt bra... för i helvete!! Van Halen – A Different Kind Of Truth Eddie är tillbaka! 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=Me61Qlgqj5o Tack KWS, helgen är räddad, detta är sjukt bra....EDDIE FOR PRESIDENT!!!
DigRules Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Efter att ha lyssnat några gånger så kan jag konstatera att det endast egentligen är bryggan som jag tycker är riktigt bra, refrängen däremot är riktigt trist. Har alltid tyckt att Eddie varit en av dem absolut bästa kompgitarristerna och endast en lagom rolig sologitarrist faktiskt. Sen kunde David ha skippat det där hårpluggstrasslet och rakat skallen istället...mycket coolare! 😄
Martin Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) Ja det är du 😄 Ja och det är jag stolt över! på detta vis slipper jag knulla så mycket för att bli nöjd. fast man knullar ju gärna lite extra ändå. Redigerat 10 februari 2012 av Martin
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Skitbra. Inte sämre än förr. Dansar de så där på riktigt eller är det en gratisplugg?
Martin Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 (redigerat) Dom dansar inte, dom försöker. Eller jo, några dansa. men inte alla. fan vad dryg jag låter, ska skita i den här tråden nu, jag är bara en neggo-fitta, jag ska inte förstöra mer än jag redan gjort... fyfan vilken fitta jag är. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARH! de går att sitta och klaga som en jävla fitta men att resa sig upp och gå. det är kukens melodi. Redigerat 10 februari 2012 av Martin
Guitar Nilsson Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Dom dansar inte, dom försöker. Eller jo, några dansa. men inte alla. fan vad dryg jag låter, ska skita i den här tråden nu, jag är bara en neggo-fitta, jag ska inte förstöra mer än jag redan gjort... fyfan vilken fitta jag är. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARH! de går att sitta och klaga som en jävla fitta men att resa sig upp och gå. det är kukens melodi. Avundsjuk va? Berätta för oss så känns det bättre sen. Dom dansar ju asgrymt. Spelar skiten av precis alla utom Ljusne-Håkan....
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 Avundsjuk va? Berätta för oss så känns det bättre sen. Dom dansar ju asgrymt. Spelar skiten av precis alla utom Ljusne-Håkan.... Det är väl bara enkel baklänges?
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 Hela plattan, om det nu var nån som missade i mitt tidigare inlägg? Van Halen – A Different Kind Of Truth
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 Van Halen – She's The Woman Van Halen – You And Your Blues Van Halen – Honeybabysweetiedoll Van Halen – The Trouble With Never Van Halen – Outta Space Van Halen – Big River Mina favvosar...
KillwithSkill Postat 10 februari 2012 Trådstartare Postat 10 februari 2012 (redigerat) Fan det gör SÅÅÅÅ jävla mkt med Rothen's sång för att det ska vara där det var för 28 årsen! Allt annat har bara vart skit! Efter 1984 så gjorde det ett uns tillbakafall 1996 med Rothen på sång och DIREKT så blir det svinbra Van Halen – Can't Get This Stuff No More Redigerat 10 februari 2012 av KillwithSkill
Martin Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Vill bara säga att plattan innehåller några guldlicks och sköna grooves, det är ju VAN HALEN liksom. Men den första låten var bara inte bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.