joarj Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Hej på er, alla glada music junkies! Namnet var då Joar! Kommer från det småländska höglandet, närmare bestämt Sävsjö! Har proddat musik i ganska exakt 12 år och gillar i princip alla genrer, även om det elektroniska ligger mig varmast om hjärtat! Annars lyssnar jag på allt, bara det är bra! 😉 Det jag producerar är ju då mestadels elektronisk musik, främst house men även electro och breakbeat. Har en förkärlek till big-beat vilket jag har återkommit till på senare tid! Jag tror att 2012 blir big-beatens år! 😄 Jag har ett digitalt släpp på ett litet brittiskt skivbolag vid namn We Stand Alone. Har även startat upp ett band med 5 bandmedlemmar där jag spelar bas. Man kan väl kalla det en galen blandning av stoner rock och fusion jazz. 😉 Där har ni en liten kort beskrivning av mig! Ser fram emot att lära känna er bättre! Hoppas på många intressanta diskussioner! //Joar Hellsaeus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.