Panzerfaust Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Tänket ta tillfället i akt att göra en liten medlemspresentation också. Bättre sent än aldrig. Heter Gustaf, 27 år och bosatt i Stockholm. Gick gymnasium på rytmus och tog studenten -03. Har även gått på SAE i Solna. Har spelat och sjungit hela mitt liv med huvudinstrument sång och gitarr. Har börjat få sug på inspelningsdjungeln igen efter tiden på SAE men aldrig riktgit haft ekonomin att dra igång något. Nu har jag ett jobb med fast inkomst och kan äntligen förverkliga mina drömmar! =) Peace and out!
Guitar Nilsson Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Coolt. Har man en gång fått smak för studiomikrofoner mm är man helt underbart torsk. Tänk att bara sitta och dega med laptoppen och läsa om mikrofoner hela nätterna. Och att tom använda dem ibland!
Panzerfaust Postat 9 januari 2012 Trådstartare Postat 9 januari 2012 Coolt. Har man en gång fått smak för studiomikrofoner mm är man helt underbart torsk. Tänk att bara sitta och dega med laptoppen och läsa om mikrofoner hela nätterna. Och att tom använda dem ibland! Visst är det! =)
BluesBoy Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Har haft många funderingar att försöka mig på en SAE-kurs, men så har vi ju det där med ekonomi och familj.... 😉 Välkommen. 🙂
Guitar Nilsson Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Vad är SAE? Förutom ett sätt att mäta hästkrafter på bilmotorer före växellåda och bakaxel? 1
Panzerfaust Postat 9 januari 2012 Trådstartare Postat 9 januari 2012 http://stockholm.sae.edu/sv/home/ ljudtekniker-utbildning. Som dom för övrigt gör reklam för på detta forum.
®offe Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Tjing Panzer! Lycka till med jobbet så du kan köpa många mickar! /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.