Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var hittar man den knappen. Jag har en del lösa postit lappar som jag aldrig håller ordning på. Skulle va bra att kunna nptera nåt enkelt så man till nästa gång kanske lätt kan komma ihåg att man tänkt sig testa det ena eller det andra.

Kolin

• 2 veckor senare...
Postat

den funktionen kom i Logic 9 är jag ganska säker på. Jag försöker komma ihåg att använda den för att skriva upp vilka mickar/preamps/outboard jag använt tlll olika kanaler.

Postat

det finns ju en generell Note-knapp. Men sen även under varje kanal i mixing-window. har börjat använda dessa mycket frekvent nu! =) Väldigt smidigt.

precis som farmer boy skriver. Skriva upp mickar, vilken och vem som lagt körstämma på kanalen osv.

Postat

Brukar skriva i notiser om hur det är inspelat. Har i vissa fall länkat till lokala bilder tagna på riggningen också. Kan vara riktigt bra när man vill gå tillbaka och kika på gamla projekt.

Postat

Brukar skriva i notiser om hur det är inspelat. Har i vissa fall länkat till lokala bilder tagna på riggningen också. Kan vara riktigt bra när man vill gå tillbaka och kika på gamla projekt.

Shit, seriöst =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.