Herr Åhman Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Är Prodikeys nåt att ha? Har läst lite om den, men det står inte så mkt vettigt. Hur är tangenterna? Nån som har egna erfarenheter? Jag tänkte mest använda den till att köra DFH Superior och Reason.. Flipp eller flopp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Finns minst en tråd om det här om du söker.... Men jag har för mig att slutsatsen var en ganska så tydlig flopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Flopp. Testspelat, och det var en ganska ruggig upplevelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Flopp. Testspelat, och det var en ganska ruggig upplevelse. Dom verkar ju va skitgrymma. Iaf när man ser den lille japanen som demar. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Aladdin Postat 12 april 2010 Dela Postat 12 april 2010 Hamnade in på denna tråd av en slump och blir jätteförvånad... Har kört Prodikeys DM i min studio i fyra år snart, och har lyckats klämam ur mig ett album och en singel som är helt producerad med detta bort, och jag är helnöjd. Jag måste byta nu då bordet inte fungerar i Win7, stödjs bara fram till Vista, men det är en helt annan sak... Kontentan om man frågar mig är att det är asgrymt och fungerar bra till och emd för den seriösa producenten som klarar sig på tre oktaver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 12 april 2010 Dela Postat 12 april 2010 Någon pianokänsla finns ju absolut inte men dem gör väl det som iaf jag förväntade mig av den. tycker det funkar väldigt bra faktiskt att tex lägga lite melodislingor och sånt. Komp är väl ingen större hit även om det självklart går men man kan få pilla lite med velocity och sånt i efterhand. Är man inte pianist eller liknande och inte har så höga krav på själva spelkänslan och inte ska lägga för avancerade grejer så tycker jag den är kanon 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 12 april 2010 Dela Postat 12 april 2010 Finns det något alternativ till den? Jag har i flera år kämpat med det stora problemet: Hur får man plats med både tangentbord + midiklaviatur på skrivbordet rakt framför sig utan att det blir ergonomiskt dåligt?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 12 april 2010 Dela Postat 12 april 2010 Finns det något alternativ till den? Jag har i flera år kämpat med det stora problemet: Hur får man plats med både tangentbord + midiklaviatur på skrivbordet rakt framför sig utan att det blir ergonomiskt dåligt?? Köp en sån här utdragshylla och skruva fast i skrivbordet, har man inte ett gigantiskt tangentbord får man även plats med musen på den. Summera Tangentbordsutdrag Sen sätter du din midi-klaviatur ovanpå skrivbordet. På det här viset: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 13 april 2010 Dela Postat 13 april 2010 Köp en sån här utdragshylla och skruva fast i skrivbordet, har man inte ett gigantiskt tangentbord får man även plats med musen på den. Summera Tangentbordsutdrag Sen sätter du din midi-klaviatur ovanpå skrivbordet. På det här viset: Precis så har jag haft det. Klaviaturen hamnar för högt och tangentbordet för lågt. Dessutom minskas benutrymmet för mycket.... Det ultimata hade varit om det var jättenkelt att byta plats på tangentbord + mus med klaviaturen så man kan välja vilken som ska vara längst fram. Tangentbordet vill jag ändå ha närmast då jag jobbar mycket med snabbkommandon och liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.