aburman Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 (redigerat) Tja! Jag fick nyss färdigt min första mix gjord i Reason och jag bör kanske tillägga att jag är extrem nybörjare på Reason. Jag började med en midi som jag editerade lite och gjorde om beatsen som jag slutligen mixade med en acapella. Bara jag får midi-kabeln till min nya synth så ska jag nog få till lite häftigare grejer men ni kan ju i alla fall lyssna å säga va ni tycker om denna. Det som jag ännu inte kommit igång med i Reason så är automatiseringen av Redrum, därför är beatsen aningen enformiga i denna... Klicka här för att ladda ner och lyssna! Genre: Dance / Vocal Trance / Breakbeat Lösenord för zip-filen = gigi Redigerat 23 februari 2005 av aburman
Martin Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Jag tycker du borde sänka leadsynthen lite, samt höja trummorna. Annars var det bra.
aburman Postat 23 februari 2005 Trådstartare Postat 23 februari 2005 Ja började använda lösenord sen folk började stjäla länkar från min site. Trummorna skulle faktist få vara lite högre. Ska testa ändra lite på det.
aburman Postat 23 februari 2005 Trådstartare Postat 23 februari 2005 Så de finns alltså bara en enda person som har en åsikt här eller?
Lindeberg Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Lägg din demo i rätt forum (demoinspelningar) och följ dessa anvisningar så får du säkert bättre respons. Välkommen hit förresten.
Trace Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Låter rätt bra detta, men jag gillar inte flange grejjen på sången, låter lite skumt, framhäv den mera ren utan effekter så blir det nog kanon
Linus Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Ärligt talat hör jag inte mycket skillnad mellan denna och originalet. På gott och ont. Du lyckades få till hans sound, men tillför inget nytt i den här versionen. Trace, effekterna ligger på a cappellan och inte i mixen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.