Desecrated Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Jag blir tokig snart. Jag har problem med damm i arbetsrummet hela tiden. Även fast jag dammar och dammsuger ofta så verkar det alltid ligga ett lager på all utrustning. Speciellt i rackskåpet och kring datorn så känns det nästan omöjligt att få bort. Hur gör ni för att bli av med damm ???
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 (redigerat) Jag blir tokig snart. Jag har problem med damm i arbetsrummet hela tiden. Även fast jag dammar och dammsuger ofta så verkar det alltid ligga ett lager på all utrustning. Speciellt i rackskåpet och kring datorn så känns det nästan omöjligt att få bort. Hur gör ni för att bli av med damm ??? Jag låter bli att skräpa ner genom att inte ta emot håriga besökare. Redigerat 31 december 2011 av Kulturell Figur
Jetblack Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Jag låter bli att skräpa ner genom att inte ta emot håriga besökare. Blir det inte lite drygt om man inte kan jobba med andra än Petter, Peter LeMarc, Fredrik Reinfeldt och Magnus Betnér...?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Blir det inte lite drygt om man inte kan jobba med andra än Petter, Peter LeMarc, Fredrik Reinfeldt och Magnus Betnér...? haha 😄
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 31 december 2011 Postat 31 december 2011 Jag blir tokig snart. Jag har problem med damm i arbetsrummet hela tiden. Även fast jag dammar och dammsuger ofta så verkar det alltid ligga ett lager på all utrustning. Speciellt i rackskåpet och kring datorn så känns det nästan omöjligt att få bort. Hur gör ni för att bli av med damm ??? Det finns speciella rengöringsdukar som binder damm väldigt bra. Såna använder jag. Jag köpte dom på Clas Ohlson.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.