Albert.D Postat 22 februari 2005 Dela Postat 22 februari 2005 Tjenare! Jag är en ny medlem här, även fast jag skrivit en del redan :-)... Såg denna tråd Nu och tänkte att jag lägger några rader om mig själv... Detta forum är helt eminent :-)... Jag är en gammal trummis som har gått vidare till Gitarr, Bas, och sång. Jag har hållit på och spelat musik i ca 30-35år. professionellt ca 10år. Gillar rock´n´roll, och blues med känsla mm, mm. Bygger om gitarr RÖR-förstärkare likt Folkesson (liten hobby). Vete fan vad jag ska skriva mer... Ha de... A.D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 *Bjuder på en öl* slå dig ned i soffan o bete dig som du vorre hemma. Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Morsning korsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hallo hallo du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Tjenahejovälkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robc Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 wälkommen ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Welcome 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Tjenahejovälkommen hit kundeintesagtdetbättresjälv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Hejsan! Box: Får jag också en öl? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.