Rapid Fire Postat 22 februari 2005 Dela Postat 22 februari 2005 Mange 32bastar spelar trummor i ett band vid namn Rapid Fire. Är här på forumet för att se om det kan finnas massa trevligt folk att samtala me angående trummor skulle behöva få in lite bra tips ! Hoppas vi ses hej hej! 🙂😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 22 februari 2005 Dela Postat 22 februari 2005 wilkommen heute bitte! 🙂 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Welcome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hejsan hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 *bockar så att skallen slår i golvet* Hej hej på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 haj haj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr Arthur Krause Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej, hej...vi får väl tona ner alla trummis-skämt här på forumet i fortsättningen 😛 Själv tycker jag att ni "brötar" för mycket så jag använder maskiner istället 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 (redigerat) Hej, hej...vi får väl tona ner alla trummis-skämt här på forumet i fortsättningen 😄 Själv tycker jag att ni "brötar" för mycket så jag använder maskiner istället 😉 Dr Arthur: Du är en ond människa!! 😛 Tjena trumfrände! Redigerat 23 februari 2005 av PzYkBrYt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Välkommen som satan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 februari 2005 Dela Postat 23 februari 2005 Hej å hå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 24 februari 2005 Dela Postat 24 februari 2005 Tjenare! Använder iofs också trummaskin, men välkommen i alla fall! Det finns ju andra än mig här som tur är... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Alla som pratar nonsen om oss trummisar får äta mat med trumpinnar resten av sitt liv... Välkommen hit Snabb Eld * Räcker fram ett plåster till DjBox att fästa på hövve * Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.