Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla! Jag ska köpa ny förstärkare och undrar om denna förstärkaren har bra ljud, kvalité m.m. ☺️

http://www.thomann.d...mbox_series.htm

Förstärkaren är en signaturförstärkare från Heavy Metal gitarristen Kirk Hammett från Metallica. Storleken m.m passar mitt spelande och jag vill gärna stödja Kirk genom att köpa den 😛, också älskar jag ljudet Metallica har i deras spelande så jag tänkte: detta måste ju va en bra förstärkare för Heavy Metal? 😎 T.ex Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax, Machine Head, Children of Bodom, Chimaira, Disturbed, Slipknot, Pantera? 😉

Jag vill gärna ha lite mer detaljer om förstärkaren och hur mycket jag kan ha den till 🙂, det är då inte var dag jag köper utrustning till mitt spelande och eftersom förstärkare är ganska dyra så vill jag vara säker på en bra förstärkare som håller minst 10 år. ☺️ TACK! 😄

Förlåt för forum kategorin förresten 😊 , jag hittade ingen som passade mer än denna! ☺️

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Alltså bara för att du köper den stärkaren(eller någon annan för den delen)innebär inte att du kommer nära Metallicas ljudbild. Eller de andra du nämner. De använder helt olika stärkare. Det viktigaste är att du hittar någon du gillar. Testa flera stycken innan du köper. Du kanske hittar en annan du gillar bättre.

Postat

Alltså bara för att du köper den stärkaren(eller någon annan för den delen)innebär inte att du kommer nära Metallicas ljudbild. Eller de andra du nämner. De använder helt olika stärkare. Det viktigaste är att du hittar någon du gillar. Testa flera stycken innan du köper. Du kanske hittar en annan du gillar bättre.

Du svarade tyvärr inte på någon av mina frågor? 😑
Postat (redigerat)

Lät okej för priset ändå. Tyckte jag. Metallicas sound är ju fult, det är det som är meningen. Alltså, det ska inte LÅTA bra. det ska låta illa.

Redigerat av Martin
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Du svarade tyvärr inte på någon av mina frågor? 😑

Jodå det var precis vad jag gjorde.
Postat

Köp märken som Manowar använder, så är du garanterad ära och framgång, och ett bra decibel.

B000005RF7.01.LZZZZZZZ.gif

Här är vad jag rekommenderar om du vill lyckas:

http://www.thomann.d...rb_50h_mkii.htm

Köp märken som Manowar använder, så är du garanterad ära och framgång, och ett bra decibel.

B000005RF7.01.LZZZZZZZ.gif

Här är vad jag rekommenderar om du vill lyckas:

http://www.thomann.d...rb_50h_mkii.htm

Så bortskämd är jag inte 😑

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.