Tony Mazza Postat 24 december 2011 Postat 24 december 2011 (redigerat) Hejsan! Tony Mazza heter jag och är label manager för Peepu Recordings, Vi söker nu sångerskor/sångare som kan spela in vocals på våra grejer..intresserad? Smakprov på vad vi gjort kan man hitta på www.soundcloud.com/peepu-recordings Hör av dig! Redigerat 8 januari 2012 av Tony Mazza 1
powderbox (oregistrerad) Postat 29 december 2011 Postat 29 december 2011 Hej Örjan här, jag vill gärna lägga sång! http://soundcloud.com/powderbox/powderbox-gimme-love-radio-edit-3 svara till orjanjakobsson@live.se
Tony Mazza Postat 8 januari 2012 Trådstartare Postat 8 januari 2012 Örjan, jag har mailat.. nån mer som e sugen?
TiffanyGrant Postat 26 februari 2014 Postat 26 februari 2014 (redigerat) Ett bra tag sedan, men såg detta nu och blev intresserad, är det fortfarande aktuellt och isf vart finns ni? min mail, grant.tiffany96@gmail.com Redigerat 26 februari 2014 av TiffanyGrant
Timbman Postat 5 mars 2014 Postat 5 mars 2014 Någon som är sugen på att sjunga till house som släpps denna veckan, min senaste låt så har jag fåt 10k+ på youtube, any?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.