BeeZed Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 (redigerat) Jag hade skrivit en text & hade en idé, Polare hjälpte mig med gitarrspelet & hur låten skulle vara. Länk till klipp: http://www.beezed.com/clips_written/mp3url...adavidag128.m3u Redigerat 22 februari 2005 av BeeZed
milton Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 (redigerat) Inget fel på melodin - lite mer ös & mindre korrekt sång skulle nog lyfta. Rejäl GylleneTider-stämning med farfisan eller vilken orgel du använt. Redigerat 22 februari 2005 av milton
Egghuvud Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Akta orgeln...nej se upp aaaaaa.. Skämtar bara. Det låter underligt stort på något konstigt sätt. Underlig bredd. orgeln alldeles för hög. Varför fick man bara höra en liten bit? Gillar körerna de är sällsamt vackra på något folkmusikaktigt sätt. Mixen behöver dock ses över. Vill gärna höra hela så att man kan komma med mer konstruktiv kritik. 😄
jim Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Bra. Jag tycker att orden ska kortas ner. Håll inte ut på tonerna i slutet, det tar bort rock kænslan.. jobba med sången, man ska høra kænsla i orden som sjungs annars bra. Mvh, Jim
BeeZed Postat 24 februari 2005 Trådstartare Postat 24 februari 2005 Akta orgeln...nej se upp aaaaaa.. Skämtar bara. Det låter underligt stort på något konstigt sätt. Underlig bredd. orgeln alldeles för hög. Varför fick man bara höra en liten bit? Gillar körerna de är sällsamt vackra på något folkmusikaktigt sätt. Mixen behöver dock ses över. Vill gärna höra hela så att man kan komma med mer konstruktiv kritik. 😉 http://www.soundclick.com/bands/4/peterben...isarnamusic.htm Där har du låten i sin helhet .... :-) Och en låt till ..... Och mer slänger jag väl upp när jag ä klar .... *hehehe* /Peter
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.