Terror Postat 28 december 2011 Dela Postat 28 december 2011 Någon som köpt versionen för $99 som skulle kunna skriva vilka kit som ingick? Intresserad av just den versionen, men jag är också intresserad av Metallica-kittet, Dream Theater-kittet och några andra Metal-kitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Unicron Postat 29 december 2011 Dela Postat 29 december 2011 Hittade detta på något forum! Absolute Rock All American Chunky Rock Classic Vintage Cracky Metal Lazy Rock Hybrid Metal Hybrid Nashville Fat Ringy Hit Sizzle Slate's Hybrid Three Snare Rock In addition to this you get 4 unprocessed 'Deluxe Rock' kits, 6 'Deluxe Vintage' Kits and they are: Liverpool Tight Modern Zep Old Zep Classic Old Zep Classic Tight Roomy Vintage Vintage 60's Rock Then there's 2 'Deluxe Metal' kits, and finally one electronic kit: "Dance House." Hoppas att det var det du sökte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 2 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2012 Ska inte SSD4 finnas i Au 64 bit? Tankade ner 1.07 men där finns ju bara 32 bitars installationsfiler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 (redigerat) Fan va skitnödig han låter när han pratar, Slate, i videon som Killwithskill la upp ovan^^. Som om han håller tillbaka värsta diarrén medan han filmas. I övrigt, ännu en här som tycker Slates trummor inte låter så kul. Finns ingen krispighet, klipp, eller fräsch-het, inget levande i dom. Det låter Roland; döda, tjocka och dova. Passar bara till modern grunge-influerad amerikansk rock men knappt nåt annat. Välgjorda förvisso, men ack så begränsade och thud-iga. Redigerat 2 mars 2012 av Signia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 2 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2012 Mjo men vart fan e au 64 bit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikko Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 Fick ett mail för ett tag sen om att det var en update på gång. Massa buggfixes och annat. 64bit kanske kommer då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 2 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2012 Fick ett mail för ett tag sen om att det var en update på gång. Massa buggfixes och annat. 64bit kanske kommer då? Men jag läste att 64 bit au skulle vara i 1.07??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 Är det inte lite bögigt med 64-bit? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikko Postat 5 mars 2012 Dela Postat 5 mars 2012 Är updaten ute? Försöker leta i SSDs forum, men hittar nada 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 mars 2012 Dela Postat 8 mars 2012 Nixpix.. Fick du nyhetsbrevet idag? Han släpper uppdateringen "very soon" och c:a 2 veckor efter det.. wohoo: Mapping override.. ( en Custom I/O-map som blir master över de som finns i presetbiblioteken.. d.v.s man behöver bara göra en I/O en (1) gång istället för som idag bortåt enväldigmassamånga. Den södermalmska juryn gillar detta. Sen en liten cliff hanger från nyhetsbrevet.. --------------------------- "... And last.. SSD4 has some MAJOR surprises coming. I'm talking about some really cool things that are gonna make you very happy your purchased it. That's all I can say for now. Happy Drumming, Steven Slate -------------------- Sånt är alltid kul att läsa även om det bara blir hälften så kul i slutänden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 8 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2012 (redigerat) Jopp den finns nu. asså 64bitarn au. och ny v 1,086 eller vad det var med olika kvalitetsinställningar. Redigerat 8 mars 2012 av evilrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 8 mars 2012 Dela Postat 8 mars 2012 (redigerat) Ser att jag kör med 1.07 och 1.086 finns. Blir att ladda ner. MEN det finns ju i både 32 och 64. Kör oftast i 32. Kan man installera båda tro? Kör Logic! Edit: 1.086 och inget annat! Redigerat 8 mars 2012 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 8 mars 2012 Dela Postat 8 mars 2012 (redigerat) Ser att jag kör med 1.07 och 1.86 finns. Blir att ladda ner. MEN det finns ju i både 32 och 64. Kör oftast i 32. Kan man installera båda tro? Kör Logic! Har inte provat på min MAC men på PC'n installeras både 32 och 64 utan problem, det beror väl bara på applikationen som anropar pluggarna sen om det blir pannkaka.. @ evilrocker: Som du sa, uppdateringarna ligger ju där... snabb man är eller så har inte Steven någon tidsuppfattning att skryta med. Redigerat 8 mars 2012 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 8 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2012 Ser att jag kör med 1.07 och 1.86 finns. Blir att ladda ner. MEN det finns ju i både 32 och 64. Kör oftast i 32. Kan man installera båda tro? Kör Logic! Men kör du Logic i 64 bit? Du håller väl inte på och växlar mellan 32 och 64? 🙂 Kör 64an för tusan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 8 mars 2012 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2012 wtf?? Jag fick nyhetsbrevet igår?? Var det gammalt då.. måste kolla genast. Har inte provat på min MAC men på PC'n installeras både 32 och 64 utan problem, det beror väl bara på applikationen som anropar pluggarna sen om det blir pannkaka.. Tycker dom slänger upp lite nya versioner då och då, har inte kommit nyhetsbrev om alla. Håll koll på den där sidan classroom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.