Millen1981 Postat 20 december 2011 Dela Postat 20 december 2011 Har funderingar på att köpa en Gibson 60s tribute. Är det någon på forumet som kanske har en sådan och kan berÄtta lite om den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 21 december 2011 Dela Postat 21 december 2011 jag har en och är väldigt nöjd, skulle egentligen köpt en gibson les paul jr, men denna var skönare att spela på, och hade 2 micar i stället för en. bättre stall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 21 december 2011 Dela Postat 21 december 2011 Vilken är det? Jag är på g att köpa en Gibson Les Paul Classic plus nu, fast jag blev lite tveksam när jag såg att det inte var rosewood i greppbrädan. Men jag testade den igår och kände ingen större skillnad. Har en gammal Les Paul Classic sen innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Millen1981 Postat 21 december 2011 Trådstartare Dela Postat 21 december 2011 Man kanske ska ta och slå till eftersom priset ligger på ca 7000 och så har den även grymma p90 mickar. Sjukt bra pris med tanke på att det faktiskt e en gibson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 21 december 2011 Dela Postat 21 december 2011 den kostar ca 6300.- på 4-sound. fender har ju släppt några nya gitarrer och basar under namnet modern player. några med p-90 och humbuckers, låg runt 4500:- http://www.fender.com/products/modernplayer/search.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.