Jump to content
Annons

Julavatar.


SadamJR

Recommended Posts

Det är bara några dagar kvar till jul, och ovanligt ont om julavatarer på studio forum. Vad beror detta på? är det så att ni föraktar julen, barnens tindrande ögon och allt det där, eller har ni helt enkelt inte varit tillräckligt snälla; fruktar ni att tomten helt enkelt inte dyker upp?

De som borde gå före med gott exempel är Studio forums ledning. Har för mig att självaste Olsberg har setts med tomteluva tidigare år? Om så inte är fallet är det på tiden. Nä, gör som jag, fixa en julavatar och låt julen ta plats i era hjärtan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lite rysk roulette.

Sant som fan! Problemet med när man ger sig på rakia är att man inte med själklarhet vet vilka frukter/bär den är gjord på. Jag kan bara dricka den som är gjord på vindruva eller (i andra hand) plommon; all annan rakia är vedervärdig.

Link to comment
Dela på andra sajter

huuuu fy faaan aldrig mer drack sån däringa sliva en gång och satan vilken jävla huvudvärk jag hade hela nästa dag...samma skit me den vidriga drycken Tequila jag tål et' inte***

Zlatopramen half & half rinner ner i struppen så här års mmmmmmm!

Här får man bara skriva om man har julavatar. Var är din?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...