SadamJR Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Det är bara några dagar kvar till jul, och ovanligt ont om julavatarer på studio forum. Vad beror detta på? är det så att ni föraktar julen, barnens tindrande ögon och allt det där, eller har ni helt enkelt inte varit tillräckligt snälla; fruktar ni att tomten helt enkelt inte dyker upp? De som borde gå före med gott exempel är Studio forums ledning. Har för mig att självaste Olsberg har setts med tomteluva tidigare år? Om så inte är fallet är det på tiden. Nä, gör som jag, fixa en julavatar och låt julen ta plats i era hjärtan.
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 damn deal done. Trevligt. See u in hell.
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Jepp. Fixade ihop en snabbt i Paint.net 🙂 Snyggt.
drloop (oregistrerad) Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jomen visst har man pyntat sig.
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Jomen visst har man pyntat sig. Som sig bör. Undrar vad Valle har emot julen?
drloop (oregistrerad) Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Ser du inte att Valle är julstjärna?
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Min är redan röd o grann! Jo, med ett äpple i trynet vore den fulländad. 1
joachime Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jag är såå lat när det kommer till grafik. Snälla snälla tomten, kan jag få en julavatar!
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Ser du inte att Valle är julstjärna? Nä. Vore kul med lite juggejul. Bidrar själv.
Valle Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Nä. Vore kul med lite juggejul. Bidrar själv. Ser du granen, då? Juggejul? 😄 (Ska faktiskt på en nästan-juggejul på julafton).
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Ser du granen, då? Vad kan du tänkas mena nu då? Fixa en julavatar!!!
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Bjuckaru på lite rakia och lite burek!?
Valle Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Burek är sisådär. Men ge mig rakian och jag sveper den! 😄
Valle Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Ah, "sliva"! Inte samma sak som rakia men najs ändå! Värmer gott!
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 hehe, jag tillbringade typ hela sommaren på turné i öststaterna och fick min beskärda del av både rakia och sliva under balkandelen.. Satan vad äckligt det kan vara, och satan vad gott det kan vara. Lite rysk roulette.
Florian le Sage Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 huuuu fy faaan aldrig mer drack sån däringa sliva en gång och satan vilken jävla huvudvärk jag hade hela nästa dag...samma skit me den vidriga drycken Tequila jag tål et' inte*** Zlatopramen half & half rinner ner i struppen så här års mmmmmmm!
Valle Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Lite rysk roulette. Sant som fan! Problemet med när man ger sig på rakia är att man inte med själklarhet vet vilka frukter/bär den är gjord på. Jag kan bara dricka den som är gjord på vindruva eller (i andra hand) plommon; all annan rakia är vedervärdig.
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 huuuu fy faaan aldrig mer drack sån däringa sliva en gång och satan vilken jävla huvudvärk jag hade hela nästa dag...samma skit me den vidriga drycken Tequila jag tål et' inte*** Zlatopramen half & half rinner ner i struppen så här års mmmmmmm! Här får man bara skriva om man har julavatar. Var är din? 1
Florian le Sage Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Här får man bara skriva om man har julavatar. Var är din? says who 🤪 om inte harpmusik med Harpo är Jul då vete fan...
Frekvensspektrumanalysator Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Det kanske räcker med att vara en tomte.
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 says who 🤪 om inte harpmusik med Harpo är Jul då vete fan... Tomteluva eller tomteskägg anbefalles.
henning Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Har faktiskt inte bytt avatar nu till jul. Den här ligger kvar sedan förra julen, eller om det kanske var förr-förra....????
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Har faktiskt inte bytt avatar nu till jul. Den här ligger kvar sedan förra julen, eller om det kanske var förr-förra....???? Den har du all heder av.
Guitar Nilsson Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Julavatar........ Har ingen tomtebild. Och att byta avatar kan jag knappt inte aldrig.
SadamJR Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Julavatar........ Har ingen tomtebild. Och att byta avatar kan jag knappt inte aldrig. Det är inte alltid lätt. Huvudsaken är att vi älskar varandra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.