Limpan Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 För första gången sedan jag registrerade mig på forumet har jag en bild på mig själv som avatar. Det är som att ha på sig ett par nya skor, lite obekvämt i början... är det mode att man ska visa sin mula? Tycker strömmen går mot det hållet... Minns den gamla goda tiden, då var de inte många ansikten man såg. "-ja just det ja, det var han, den gröna tomaten" "- ja just ja, det var han, den lilla elefanten"
Fidden Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 Men tomteluva, det har du minsann inte... Jag är besviken på dig.
Limpan Postat 19 december 2011 Trådstartare Postat 19 december 2011 ja just ja, det var den tiden på året ja... Bäst jag ändrar då... Bra nu?
SadamJR Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 ja just ja, det var den tiden på året ja... Bäst jag ändrar då... Bra nu? Det är riktiga takter. God jul.
®offe Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jag har visat min nuna sedan 1994, då jag gick med i forumet. Det var inte någon modegrej då, utan snarare en filosofi, typ "har man något vackert ska man dela med sig!" Luvan hänger med året runt, vilket tyder på att jag inte hänger med lika bra som luvan kanske. Men i min ålder går tiden så snabbt. Det liksom kacklar i mitt öra hela tiden: Glad midsommar God Jul Glad midsommar God Jul Glad midsommar, igen? luvjäveln tänker jag då, men innan jag hinner göra något God Jul, Ha rätt med luva igen! Glad midsommar, Va'faa.. God Jul, Phuui Glad mids...ja, du kanske har fattat min poäng nu! Sa jag God Jul förresten?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.