Jump to content
Annons

bra låt ?

fishfriend (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Postat

nä ..stråken lät som om den kom från sjanghaj ..sen över proddat ,men om du fixar detta så är det forfarande en Rambo låt i mina öron.Men ta inte åt dig,Bara fortsätta va stolt .det kommer ...tack för att jag fick lyssna

Postat

jag tycker om melodier och så, men det är inte riktigt min typ av musik. det jag tänkte på som jag själv skulle jobbat med om det vore min låt vi snackade om, skulle vara att, som hemppe sa, ge stråkarna ett lite mer naturligt sound. Det kanske inte är så lätt att hitta någon som spelar in det åt dig, däremot tror jag absolut du kan ragga upp någon på gitarr som sköter gitarrslingorna och ger lite liv i dem! för de är väl också programmerade?

sist men inte minst vore det kul att höra sång på den här? kommer det?

för övrigt så bör du i fortsättningen ladda upp låtar under fliken "Låtar & filer", och inte posta dem i allmänt.

Postat

Fet och storslagen låt. Men som de övriga säger. Stråkarna låter riktigt vidrigt. Själva melodierna är verkligen inte dåliga, men de kan bli bättre.

Jag får en riktigt schyst känsla av gitarriffet, men också här brister det med soundet och känslan i ljudet. Det låter VäLDIGT programmerat. Det låter MIDI 😛

Om du åtgärdar det har du något riktigt fett!

fishfriend (oregistrerad)
Postat

okej tack tack 🙂

jag ska genast åtgärda gitarrsoundet 🙂

Jag vet inte om de kommer dyka upp song, får hoppas på de iaf, tror med de kan bli bättre då. Men tack för kommentarerna, ska som sagt va kolla upp felen 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.