hackeman Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 hörde rykten hemifrån att jag missade måndaxmötet igår... nån som skrev protokoll?
hackeman Postat 22 februari 2005 Trådstartare Postat 22 februari 2005 forummaffian som är igång eller? vill du vara med? 😉
tordA Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 hörde rykten hemifrån att jag missade måndaxmötet igår... nån som skrev protokoll? TCP/IP ver.7 beta 2 på gång du vet... 😉
Neosus Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Kan jag göra en intresseanmälan till nästa måndagsmöte? MVH/Sup-leanten
MusicNixon Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Vad är det för jävla möte? AA - Hej, jag heter...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 hacke du får nog snacka med din grabb, han var online på din msn i ditt ställe och trodde allvarligt på att vi var en bastuklubb för män. vi fattade inte att det inte var du... sorry Måndagsmötet är invitations only. sorry grabbar. Och är man inte rolig blir man inte bjuden nästa måndag. så ladda upp med en bellman och fortsätt hoppas
Reason Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Så kul har inte jag haft på länge, Tack max! 😉
®offe Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Skiter väl fett i erat måndagsmöte, men jag är lite nyfiken på det därna msm.. 🙂
ThomasJ Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 ja det var så vettigt möte så.. haha prata bastuklubbar o massageolja:D
Ken Kängström Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Jag var opckså med av någon anledning... NEKO???
ThomasJ Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 Jag var opckså med av någon anledning... NEKO??? ja, det var Neko som var boven igår:P men men, trvligt var det. hoppas man får va med igen!
Ken Kängström Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Jag var opckså med av någon anledning... NEKO??? ja, det var Neko som var boven igår:P men men, trvligt var det. hoppas man får va med igen! Den enda jag hade på min MSN lista där va Neko så man kåände sig lite hmm... vad ska man säga?? Bortkommen.
ThomasJ Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Jag var opckså med av någon anledning... NEKO??? ja, det var Neko som var boven igår:P men men, trvligt var det. hoppas man får va med igen! Den enda jag hade på min MSN lista där va Neko så man kåände sig lite hmm... vad ska man säga?? Bortkommen. mjo. men å andra sidan kännde man ju igen folket här ifrån!
L.C Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Instämmer med Grahn men men intressant att se organisationsförmågan några på forumet visar. 😉
ThomasJ Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Jag missade också förra måndagsmötet... 😉 Stackare... bättre lycka nästa måndag:P
ThomasJ Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 hörde rykten hemifrån att jag missade måndaxmötet igår... nån som skrev protokoll? nästa gång skall det loggas om det blir nått skoj
Henke Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Ja, det brukar ju vara en trevlig tillställning...
hackeman Postat 23 februari 2005 Trådstartare Postat 23 februari 2005 du får nog snacka med din grabb, han var online på din msn i ditt ställe och trodde allvarligt på att vi var en bastuklubb för män. vi fattade inte att det inte var du... sorry ...min sambos grabb, min kompis. Ska kolla i loggen när jag kommer hem vad ni lärt honom för fina fraser. 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.