Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
hörde rykten hemifrån att jag missade måndaxmötet igår... nån som skrev protokoll?

TCP/IP

ver.7 beta 2 på gång du vet...

😉

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

hacke

du får nog snacka med din grabb, han var online på din msn i ditt ställe och trodde allvarligt på att vi var en bastuklubb för män. vi fattade inte att det inte var du... sorry

Måndagsmötet är invitations only. sorry grabbar. Och är man inte rolig blir man inte bjuden nästa måndag.

så ladda upp med en bellman och fortsätt hoppas

Postat
Jag var opckså med av någon anledning... NEKO???

ja, det var Neko som var boven igår:P men men, trvligt var det. hoppas man får va med igen!

Postat

ja, det var Neko som var boven igår:P men men, trvligt var det. hoppas man får va med igen!

Den enda jag hade på min MSN lista där va Neko så man kåände sig lite hmm... vad ska man säga?? Bortkommen.

Postat

Den enda jag hade på min MSN lista där va Neko så man kåände sig lite hmm... vad ska man säga?? Bortkommen.

mjo. men å andra sidan kännde man ju igen folket här ifrån!

Postat

Instämmer med Grahn men men intressant att se organisationsförmågan några på forumet visar. 😉

Postat
hörde rykten hemifrån att jag missade måndaxmötet igår... nån som skrev protokoll?

nästa gång skall det loggas om det blir nått skoj

Postat
du får nog snacka med din grabb, han var online på din msn i ditt ställe och trodde allvarligt på att vi var en bastuklubb för män. vi fattade inte att det inte var du... sorry

...min sambos grabb, min kompis. Ska kolla i loggen när jag kommer hem vad ni lärt honom för fina fraser. 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.