Minja Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Hej! Är i full gång med inspelning i min hemmastudio, kÄnns riktigt kul håller på och plitar ihop ett album 🙂 Har dock kört fast nu 🤪 och inser att jag skulle behöva lite samarbete med en riktig trummis, basist och elgitarrist med studiovana.. Hittills har jag lagt på alla instrument sjÄlv och producerat, men Är ju trots allt bara en gitarrist (elgitarr och akustisk) och sångerska. NÄr det gÄller elgittarist så Är jag ute efter någon som spelar med feeling och kan finlir och smÄlla av några snygga solon.. Det Är eget material i egen stil. Musik med mycket intensitet som jag hoppas berör, genre nÄra rock/folk/pop. Engelska positiva texter.. NÄr det gÄller mansröst Är jag ute efter någon som kan köra med kÄnsla och har lite "halvrockig röst". Det Är mycket bastrummor i de flesta låtar, en del softare med vispar.. Kika gÄrna in på min hemsida: http://www.madeleineericson.se Har ingen musik inlagd dÄr just nu men jag mailar gÄrna om du Är nyfiken! Planen Är att spela live en hel del nÄr skivan slÄppts, så skulle va kul med ett litet samarbete och sedan spela live ihop oxå!
Minja Postat 11 december 2011 Trådstartare Postat 11 december 2011 Fick se det alldeles precis jag oxå.. Har precis mailat de ansvariga för sidan, så jag hoppas den är tillgänglig snart igen... Annars finns det en hel del info. om du bara söker på Madeleine Ericson... Hoppas det fixar sig snart!
Minja Postat 13 december 2011 Trådstartare Postat 13 december 2011 Nu är min hemsida tillgänglig igen 🙂
Zakyath Postat 14 december 2011 Postat 14 december 2011 Nu är min hemsida tillgänglig igen 🙂 kommer inte in på den :/
sixties Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 jag kan testa att lägga bas på en eller fler låtar.
Minja Postat 19 december 2011 Trådstartare Postat 19 december 2011 Härligt Veteran, lät bra det jag hörde.. Jag mailar dej!
pxm Postat 19 december 2011 Postat 19 december 2011 vart kan man lyssna på din musik ???-försökte på din myspace men det gick inte.. mvh 🙂
Minja Postat 20 december 2011 Trådstartare Postat 20 december 2011 Det kan man inte, har inget utlagt just nu. Jag kan maila dej några låter om du är nyfiken! Vad spelar du för nå´t?
Marcus Carlzon Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Jag kan lägga "manssång" på en del låtar 🙂
Minja Postat 21 december 2011 Trådstartare Postat 21 december 2011 Låter bra Marcus, jag mailar dej! Har du nå t jag kan lyssna på?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.