Jump to content
Annons

2 godingar...


Florian le Sage

Recommended Posts

En tråd där man får dela med sig av 2 för stunden (eller evigheten) valda favoriter som går på tuben eller stereon, börjar således m. lite fin gammal 60-tals musik:

http://www.youtube.com/watch?v=m_VfhKfCpDI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=7ZofFpizK04&feature=related

börjar lite mjukt såhär på Lördagkvällen*

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Doors kör trummorna till vänster... Lite knepigt, men samtidigt snyggt. På många av deras låtar är det inen basist, keyboardkillen spelar bas på en liten basorgel. Live hade de aldrig basist, han kunde spela värsta improviserade solon med högern och samtaidigt basa stadigt o exakt med vänstern. Mkt få klara det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sadam JR: The Bear var ju svinbra här, svinbra band & säkert bra sound (man får låtsas att det är det superljud som är på plats)!!!

Henber77: ashårt m Motörhead...bra!!! dock händer nåt me klippen å vips blir det en ring

med ! i????

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

Florian jag har inga problem med uppspelning eller ljudet på dom två videos jag postade.

Här är två låtar från mina absoluta favorit filmer som yngre. Dom väcker starka minnen.

Gitarrsolot i video nr2 är gött

80 talet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet en börjar bli slirig å en slinter på reglerna haha...

här en av min pubertetstids bästa minnen fan klassfest i 7:an på dansmuseum i Sthlm (Diplomatstaden vid alla ambassader) å alla söp o levde fan ...vissa typ 1-2 pers i klassen's fisförnämas päron dök upp och skanderade skandal ha ha, här söp å knullade man hejvilt 1978:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...