slejnard Postat 30 januari 2012 Trådstartare Postat 30 januari 2012 Japp söndag 5 februari blir sista inlämningsdag och måndag 6 februari slänger jag upp låtarna.
Umemagnus Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 <p>jäklar... Helt missat denna :/ Hinner inte fixa nåt då vi får barn denna vecka (beräknat iaf)... Aja... får kanske göra en remix av förlossningsskriken då... </p> <div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>
therocker Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Kan se dig i förlossningssalen med en laptop i knät, "Jättebra älskling...... kan du ta det sista skriket en gång till? Ska bara flytta micken lite......."
Umemagnus Postat 31 januari 2012 Postat 31 januari 2012 precis... "älskling... kan du ta med den där delen avgrundsvrålet igen, fick inte med ljudet då du knäckte sköterskans käke med mitt huvud...
slejnard Postat 2 februari 2012 Trådstartare Postat 2 februari 2012 Jag var ute och gick och då fick jag syn på El Bumpo! 😮 Några dagar kvar nu... 😑
aROCKER Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Hur ligger landet, vinner man om man lämnar in eller finns det konkurenter!? Besvärligt läge...måste mixa i fyllan över helgen...men mysigt! 😛
hellfog Postat 2 februari 2012 Postat 2 februari 2012 Hur ligger landet, vinner man om man lämnar in eller finns det konkurenter!? Besvärligt läge...måste mixa i fyllan över helgen...men mysigt! 😛 ensam tror jag du inte är, har själv minst 2 själv.
Carl Cadello Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Har skickat in ett bidrag. Vill ha konfirmation på att det kommit in tack. Hoppas vi kommer tvåa.
slejnard Postat 4 februari 2012 Trådstartare Postat 4 februari 2012 Har svarat på allas mail nu. Har fått in några bidrag.
slejnard Postat 4 februari 2012 Trådstartare Postat 4 februari 2012 Kommer inte vara stenhård på reglerna så om nån låt skulle råkas överstiga 3:30 så är det okej för min del iaf. En dryg dag kvar bara så passa på att skicka in bidrag.
therocker Postat 4 februari 2012 Postat 4 februari 2012 Har skickat in ett bidrag. Vill ha konfirmation på att det kommit in tack. Hoppas vi kommer tvåa. Orkar inte arrangera en ny festival? 😉
Carl Cadello Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Orkar inte arrangera en ny festival? 😉 Precis! 😎 Eller? 😕
Hemmpe Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 (redigerat) KL Slag Hela dagen på mig eller? 🙂 snidar en låt nu Redigerat 5 februari 2012 av Hemmpe
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Några timmar kvar nu bara att snida. Ska försöka få en lucka i morgondagens jobbschema att lägga upp låtarna. Om jag inte hinner så får ni ge er till tåls till efter 21 imorn innan lyssning/röstning.
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Är det nån fler som vill lämna in bidrag eller kan jag slänga upp röstningstråden redan nu? 46 minuter kvar. Hojta till om ni ska lämna in bidrag innan dess.
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Då väntar jag en stund... 🙂 20 minuter kvar!
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Har inte fått på mailen än. studiofestival40@gmail.com
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Asså ja jo jag har juh fått in ex antal bidrag men inte från Hemmppe eller hellfog
hellfog Postat 5 februari 2012 Postat 5 februari 2012 Jag håller på laddar upp filen nu, skickar den strax
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Tack Hellfog. Inget från dig Hemppe. Klistra in rätt mail.
slejnard Postat 5 februari 2012 Trådstartare Postat 5 februari 2012 Då var tiden ute! Lägger upp en röstningstråd alldeles strax 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.