sadomachine (oregistrerad) Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Jisses.... nu missade man ännu ett världskrig. Vad fan hände? Hoppas att Baroness har överseende med er.
Vallhagen Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Inte så länge till. Senast på måndag är nästan allt rensat och flyttat till off topic. mm. ingen högoddsare. ...<ANMäL> -knappen är av något tekniskt skäl försvunnen (!) nu ett tag, men det går att skicka ett PM till mig eller annan moderator om man finner skäl till det. Så har skett kring denna tråden. Jag stänger tråden tills jag ids städa. Kanske om en kvart, kanske senare. Trist. *** Sen är det så här grabbar: Det där med OFF TOPIC-avdelningen är ingen dum idé, när det kommer till exempelvis privata relationsdramor. PM funkar oxå. *** Hej Baroness. Välkommen. /Bengan Moderator 1
Vallhagen Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Häpp. Tråden städad och åter öppnad. Which means; en del dialog kan se avhugget märklig ut. Så är det. Trådens OT-innehåll flyttat till OT. Närmare bestämt hit: https://www.studio.se/index.php/topic/90556-karleksgnabb-v-2/ Där fortsätter Martin m fl herrar sitt gnabb. 1
Die Hard (oregistrerad) Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 mietek, har du inte läst ovan? Bättre du skapar en annan tråd för såna frågor.
drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Om ni undrar så städade jag lite till i tråden.
Baroness (oregistrerad) Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig.
joachime Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig. Jag förstår dig. Välkommen tillbaka! 🙂 1
Bodhi Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Vilket totalt nederlag för hela forumet... Här kommer någon och vill hänga med andra tekniknördar, men bara för att hon är tjej och har en vacker profilbild så blir det ett rent sjuhelvetes hallå och halva forumet bär sig åt som om de precis hamnat i puberteten eller aldrig sett en kvinna förut, så till den milda grad att hon fullt förståeligt till slut lämnar forumet. Så jääääävla pinsamt... Jag har varit på väg härifrån själv ett par gånger pga av allt tjafsande här, men det har tar verkligen priset. 4
mietek Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Ja vafan, hon ska inte behöva anpassa sig. Upp till moderatorerna att rensa upp bland gubbslemmen! 1
Florian le Sage Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig. Nej kom igen nu, allt är inte vad det verkar, jag tex skulle verkligen vilja höra mer av det du gjort för det enda exemplet du la upp som försvann (?) var ju superbra!!! Let's make some music* 😎
D Vibe Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig. äeh, var dig själv och skit i troll.
Vallhagen Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Exakt. Let's make some music. Martin: Du vet precis var dina inlägg är förpassade. Du fortsätter skriva där, eller inte alls. Vidare kommentarer av dig i denna tråd kommer konsekvent att raderas. Ja det var speciellt till just dig denna gång. Jösses jävlar. 1
Die Hard (oregistrerad) Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Martin, om du har den minsta självinsikt så..........
Ridpojken Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Hmm.. Om jag ska fortsätta hänga runt här så kommer jag nog att göra en ny, manlig användare. Känns enklast så. Tack och hej för mig. Kör på bara! Idioter finns det i alla former och även här. I en mer saklig tråd känns även risken för gubbsjuka mindre. Det kanske är svårt att tro, men det finns en hel del trevligt folk som kan oerhört mycket inom det här området. Giv dessa användare en chans i alla fall och hoppas du har överseende med alla mer eller mindre konstiga människor här (jag räknas säkerligen till denna skara). Ha det och lycka till!
Zakyath Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 häromdagen undrade jag varför det bara var män på detta forum... 1
Jonnie Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Välkommen och hoppas att du kommer trivas! Patetisk tråd för övrigt. Någon admin borde ha möjligheten att: 1. Varna eländet så att detta syns i statistiken under "antal inlägg" vid avataren. Där står istället "antal varningar och/eller avstängningar" . När man fått 2-3 varningar kan man bli avstängd under en tid. 2. Stäng av eländet direkt, utan varning, under en viss tid, så att de lär sig.
Dromteatern (oregistrerad) Postat 24 december 2011 Postat 24 december 2011 Ja Herregud... Skulle bara säga välkommen, men ser att det vart ett mindre världskrig innan 🙂
Guitar Nilsson Postat 24 december 2011 Postat 24 december 2011 Var det så hemst egentligen? Sången var ruskigt bra i alla fall. Martin har ju bekänt att han varit på deken... Kan hända alla. Har iofs inte kollat tråden på länge men ändå. Värre saker har väl hänt, Hiroshima o Nagasaki tex. God Jul.
Dromteatern (oregistrerad) Postat 24 december 2011 Postat 24 december 2011 Lustig läsning var det allt... Nog om det, God jul! 🙂
Hemmpe Postat 25 december 2011 Postat 25 december 2011 Kan du Byta Namn på tråden Baroness. Till Prylnördar i alla länder Förnedra eder! 3
Zakyath Postat 26 december 2011 Postat 26 december 2011 Kan du Byta Namn på tråden Baroness. Till Prylnördar i alla länder Förnedra eder! 😄
NutCase Postat 27 december 2011 Postat 27 december 2011 Det här bevisar en intressant sak, att musiken kommer i andra hand och artisten/personen i första hand. Det är därför så mycket jävla skitmusik slinker igenom och höjs till skyarna fast folk egentligen bara av nån anledning blir besatta av personen.
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Det här bevisar en intressant sak, att musiken kommer i andra hand och artisten/personen i första hand. Det är därför så mycket jävla skitmusik slinker igenom och höjs till skyarna fast folk egentligen bara av nån anledning blir besatta av personen. äsch, en sanning med modifikation. hur många av metallicas fans tycker om lars?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.