Florian le Sage Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Hej igen Emma/Baroness eller vem du nu är ;-) Hade du något du kunde visa eller skicka i musikväg, vore kul att höra som sagt! 🙂
Guitar Nilsson Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Att prata skit är oerhört viktigt. Lika viktigt som att man måste äga en telecaster med Delta Tone mickar. Då förstår ni.
Baroness (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 ? Varför skulle jag inte vara jag ?
Guitar Nilsson Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Det hör till att misstänka att ingen är nån annan. Det kanske är jag som heter Emma. En bild på en cowboyhattsgubbe hittar man snabbt på cowboyhatts-google.
Florian le Sage Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 ? Varför skulle jag inte vara jag ? Vem vet vem vem är om man säger så på ett forum...jag kanske är den riktiga Emma?!? Skämt åsido du är den du är och som jag frågade redan tidigare så vore det kul att höra dina alster, ditt spel och din röst, som flera säger så behövs det mer tjejer/kvinnor här och i mitt fall föredrar jag kvinnliga röster på både leadsång och körer när jag gör låtar!!!
Baroness (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Okej, här är en låt som jag spelade in med brorsan i somras. (Jag som "sjunger") Your browser does not support the HTML5 audio tag
Umemagnus Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 ... och många undrar varför det hänger mest killar på detta forum... hmmm... tuff nöt att knäcka, Sherlock :/ Hursomhelst, välkommen hit Baroness! Hoppas du ska trivas.
Florian le Sage Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Okej, här är en låt som jag spelade in med brorsan i somras. (Jag som "sjunger") Your browser does not support the HTML5 audio tag svinbra sångröst ju wow...har du filerna kvar så man kan mixa bort delayet osv???
Guitar Nilsson Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Hej igen Emma/Baroness eller vem du nu är ;-) Hade du något du kunde visa eller skicka i musikväg, vore kul att höra som sagt! 🙂 Med tanke på denna uppmaning tog jag för givet att det fanns ett otal alster/filer med Florian, och klickade mig dit där de finns på hans sida. Men nej, ingenting? Kuriöst!
Baroness (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 är det här du? http://www.youtube.com/watch?v=5tcqhT5dsf4
drloop (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Ok, boys! Nu tar vi och lugnar ner oss! Inget mer trams tack.
Florian le Sage Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Jag har inget upplagt här Emma men kan skicka aktuell musik om du så vill, är du intresserad??? Tokgubben Nilsson ska du inte lyssna på för mycket han är rätt och slätt gubbsjuk och för det mesta otillräknelig... 😉
drloop (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Riktigt bra sång Baroness! Välkommen!
Linus Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 ... och många undrar varför det hänger mest killar på detta forum... hmmm... tuff nöt att knäcka, Sherlock :/Jo, precis. Hursomhelst, välkommen Emma!
Iternity (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 16 horsepower, Ani DiFranco, Mark Lanegan och Bonnie Prince Billy Vilken fet lineup! HEJ och välkommen säger jag bara! Och fan vilken go låt du la upp, ta bort citationstecknen du sätter omkring sjunger. Skitbra ju, diggar den trasiga gitarren stenhårt också. Helt rätt. Hoppas att du inte skräms iväg av snuskmartin bara, vi vill höra mer! //Johan
Florian le Sage Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 dessutom..less is more Nilsson ;-) låt nu Baroness-Emma komma till tals istället*
Laban Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Jag vill också höra. Men jag får inget ljud... /L
BluesBoy Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Jag vill också höra. Men jag får inget ljud... /L Samma här. Spelaren går inte igång.
pikzel Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Vad hände med låten? Den verkar inte ladda för mig.
Iternity (oregistrerad) Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Martin: Om jag varit Baronessan hade jag förlåtit dig. Nu verkar du mycket gulligare. 🙂 Jag hoppas också att Emma är lika badass som hon verkar. Diggade låten hon la upp stenhårt, vi vill höra mer! //Johan
Strange Leaf Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Jag har svårt att se att tråden hade sett ut såhär om det var en kille som blev medlem. Välkommen säger jag till trådstartaren. Jag förstår om du drar igen. 3
Florian le Sage Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Edit: Ajdå, missade ditt inlägg, Florian 😄 Bilden är inte ämnad att föreställa TS, bara en vink till ansamlingen som tråden fick Absolut:
Unicron Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Vilken jävla pajastråd. Skämmes tamigfan. Välkommen hit Baroness. 1
Hemmpe Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Jisses vilken tråd det vart,Jag som trodde ni hade familjer, flickvänner.Låter som på en Dating sight.haha Sen kommer alkoholen in haha *Garvar* .Fan trodde jag skrev sjuka saker haha! Välkommen. Baroness .
therocker Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Ja här ligger du i lä Hemmpe 🙂 Välkommen Baroness!
Ridpojken Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Skrev en liten välkomstrad, tittade in igen när jag såg att det fanns nya inlägg; MAYHEM! Studio Forum i högform! Eller?
Bodhi Postat 11 december 2011 Postat 11 december 2011 Martin, känn lugnet, du har fler vänner än du tror i denna ansamling av attityder, chill man chill*** +1 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.