Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Drake, gÄrna så gÄrna:

1.Miles Davis

2.Duke Ellington

3.Frank Zappa

4.Salvador Dali (han va en jÄvel på skinnbanjo)

5.Gene Krupa

ok dom va visst döda om du inte visste det...menar du Svenskar så vetefan men ok:

1.Erik Aschan-Zürcher

2.Basse Wickman

3.Emma HÄrdelin

4.bra tjej jag glömt namnet på...

5.Florian le Sage aka Lelle

What? Bara massa amöbor ju. Och vem i hela friden skulle stå ut med Zappa tolkar Miles och tvÄrtom? Nej vet du vad, min lista Är bÄst. BÄst.

;-)

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Lelle Floris och Lelle DieSoft

Älskar "fan-vad-den-musikern-Är-usel-så-in-i-helvete-medan-min-skivsamling-Är-så-jÄvla-feeeet"-tugget...

Kan inte ni bara vÄlja ut era...sÄg 5...artister som ni skulle vilja se i ett sådant program?

M.A. Numinen, Eliert Pilarm. 😛 NÄ vill inte se programmet överhuvudtaget. Men hellre det Än Idol i alla fall.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Hehe, det här är OT va?

tjing

Inte alls. Ok ska kolla på tuben och se vem hon är och vad hon går för. Fast jag inte kollat än så vet jag att hon är hundra gånger bättre än Ledin och E-type. Måste hon vara.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Nu har jag lyssnat. Inte min smak men det var klass på henne i alla fall och inga menlösa banala låtar och texter. Och hundra gånger bättre än de två ovan.

Postat

Nu har jag lyssnat. Inte min smak men det var klass på henne i alla fall och inga menlösa banala låtar och texter. Och hundra gånger bättre än de två ovan.

Gott så. Worth a try:) Jag tycker det är fascinerande hur hon obehindrat rör sig i alla möjliga musikaliska marker... från nånsorts lekfull Wreeswijk-esquish visprat (storebror) till episk symfoniorkesterpompa (snö). På ett alltid unikt eget självklart vis.

Ett par rejäla hästlängder före Ledin jo... Inte ens samma planet.

tjing

Postat

Gott så. Worth a try:) Jag tycker det är fascinerande hur hon obehindrat rör sig i alla möjliga musikaliska marker... från nånsorts lekfull Wreeswijk-esquish visprat (storebror) till episk symfoniorkesterpompa (snö). På ett alltid unikt eget självklart vis.

Ett par rejäla hästlängder före Ledin jo... Inte ens samma planet.

tjing

Och dessutom är så härligt befriad från alla wail-klyschor. Hon ropar, tjoar, ja gör lite vad hon känner för. ändå har hon mer soul än de flesta. Så det så.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.