håkanmild Postat 3 december 2011 Dela Postat 3 december 2011 Hej! Kan jag använda flera ljudkort i PT9, och hur gör jag då? Har 2 st M-audio MobilePre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonesH Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Om du kör Mac så kan du aggregera ihop dem till en sammanslagen enhet i Ljud/MIDI-inställningar. Om du inte kan synka den ena digitalt mot den andra får du välja att resampla ljud till/från det ljudkort som ej är master (klockkälla). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
håkanmild Postat 10 januari 2012 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2012 Missade att det kom ett svar, tusen tack! Har Mac, dock verkar inte datorn förstå att jag kopplar in 2 st ljudkort. Förmodligen för att det är 2 st lika dana ljudkort.. finns det möjligtvis lösning på detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JonesH Postat 13 januari 2012 Dela Postat 13 januari 2012 Syns det inte två kort i Ljud/MIDI-inställningar? När jag kopplar in flera ljudkort av samma modell dyker alla upp och jag kan slå ihop dem. Det kanske är så att M-Audios drivrutin inte stöder flera av samma enhet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
håkanmild Postat 19 januari 2012 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2012 syns tyvärr inte två, kanske är drivrutinen.. men tack för hjälpen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.