Erik Carlsson Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Hej Jag producerar electro house i Flstudio 10 och söker nu någon att dela projekt med och starta nya med. Du ska vara säker i FL och vara samarbetsvillig. Ett plus är om du bor i stockholm men inget krav. Känns det intressant att starta ett colab-projekt inom house så hör av dig så kan vi prata vidare! /Erik
pikzel Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Jag använder inte FL just nu, men kört det sedan 2004. Visa gärna något du gjort hittills.
Erik Carlsson Postat 30 november 2011 Trådstartare Postat 30 november 2011 (redigerat) Vilket program använder du dig av? Här är ett projekt jag håller på med just nu, http://www13.zippysh...02751/file.html Råkade dock stöka runt i limiter så kass kvalitet blev men men... Lyssnade på låten du hade på spotify, riktigt skön! Redigerat 30 november 2011 av Erik Carlsson
BHR Postat 30 november 2011 Postat 30 november 2011 Jag använder inte FL just nu, men kört det sedan 2004. Visa gärna något du gjort hittills. Nu är jag lite off topic. men Hur har du gjort din låt på spotify, låter proffsigt juh. har du spelat in i en studio eller hemma? vilket program isåfall? har du mixat den själv eller skickat den till en mixar kille?
base128 (oregistrerad) Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Använder du cubase eller live också?
pikzel Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Nu är jag lite off topic. men Hur har du gjort din låt på spotify, låter proffsigt juh. har du spelat in i en studio eller hemma? vilket program isåfall? har du mixat den själv eller skickat den till en mixar kille? Sorry, tappade bort den här tråden. Tack. Jag har gjort allt hemma själv. Den är gjord i FL Studio faktiskt, den sista jag gjorde där.
pikzel Postat 12 december 2011 Postat 12 december 2011 Vilket program använder du dig av? Här är ett projekt jag håller på med just nu, http://www13.zippysh...02751/file.html Råkade dock stöka runt i limiter så kass kvalitet blev men men... Lyssnade på låten du hade på spotify, riktigt skön! Tack! Jag använder mest Live nu.
EmKay Postat 30 december 2011 Postat 30 december 2011 Kan ju vara intressant Erik. Men skulle vara intressant att höra vad du gjort. Du kan höra några av mina alster i min sig. Kör också FL10.
Ponni Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Du får lugna dig lite med tapestoppen Erik 😉 Hade kunnat varit kul hur som helst, "portfolio" finns i signaturen. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.